Honda Dax 125ccm projekt 2004
10.969 visninger
|
Oprettet:
Honda Dax 125ccm projekt
Årgang:
2004
Motor:
125 ccm cross motor
17 tand for
34 bag
19m karbu og studs.. kommer 26m
ukendt mærke af udstødning(ikke den på billed)
den køer 110km/t
17 tand for
34 bag
19m karbu og studs.. kommer 26m
ukendt mærke af udstødning(ikke den på billed)
den køer 110km/t
Hestekræfter
v ikk
Fælge
10" original
Dæk
der er kommet nye på nu ikke dem på billedet
10" continental
10" continental
Styling
det kommer jeg skal til at lave den op her i vinter med at male og alt det den trænger til
Ekstra tilbehør
Bemærkninger
KIG HER!!!!
Så nu er mit projekt med Dax'en gået i gang. så fremtiden er:
males blå og sort.
26mm. karbu og studs.
proma udstødning.
gearing 17 og 30
andre blinklys og baglygte
andet powerfilter
lave noget blåt på sædet
gas støddæmpere
nyt styr
og måske et par detaljer mere
Vent og se den bliver fanme nice og kommer til at kører 120-130km/t
ovarhaler mange scootere og biler haha
Så nu er mit projekt med Dax'en gået i gang. så fremtiden er:
males blå og sort.
26mm. karbu og studs.
proma udstødning.
gearing 17 og 30
andre blinklys og baglygte
andet powerfilter
lave noget blåt på sædet
gas støddæmpere
nyt styr
og måske et par detaljer mere
Vent og se den bliver fanme nice og kommer til at kører 120-130km/t
ovarhaler mange scootere og biler haha

Honda Dax 125ccm projekt
mar 2009
Følger: 16 Følgere: 15 Scootere: 2 Emner: 9 Svar: 2
Er den enlig færdig så er den måske til salg????
den behøves heller ikke at være færdig kan godt elv gøre det
Så er jeg intra:D
mar 2009
Følger: 16 Følgere: 15 Scootere: 2 Emner: 9 Svar: 2
glæder mig til at se den færdig
aug 2006
Følger: 127 Følgere: 124 Scootere: 4 Emner: 269 Svar: 566
byt med min maxi se den i profilen det eneste den mangle er tænding og der er spiceal cylle på der er ingen andre der har den cylle i hele dk
jun 2006
Følger: 60 Følgere: 58 Scootere: 5 Emner: 12 Svar: 21
er helt vild med farven når man ser det billede med lygtehuset hvor den er blå på den ene side og lilla på den anden
feb 2007
Følger: 47 Følgere: 47 Scootere: 4
du fik en høj
apr 2008
Følger: 40 Følgere: 40 Scootere: 4 Emner: 103 Svar: 1.001
Vold fed dax, med den ondeste lyd.
Extra høj herfra!
jun 2006
Følger: 71 Følgere: 69 Scootere: 6
kan du ikke ligge den her ind så jeg lige kan se den??
Også kan jeg give et bud.
jun 2006
Følger: 71 Følgere: 69 Scootere: 6
Nice dax
Kan du huske mig fra bal??
Mig med rcr'en?
Du kan kigge på den herinde og så må vi se om vi kan finde en bytte handel på den og din rieju .
mar 2007
Følger: 57 Følgere: 57 Scootere: 6 Emner: 90 Svar: 310
hvor har du købt din motor ??
jan 2004
Følger: 55 Følgere: 57 Scootere: 22 Emner: 129 Svar: 1.062
jan 2004
Følger: 55 Følgere: 57 Scootere: 22 Emner: 129 Svar: 1.062
ved du hvor man kan købe en billig god kabu til en 125cc motor ?
okt 2006
Følger: 29 Følgere: 27 Scootere: 4 Emner: 9 Svar: 12
Høj herfra. Giver du ikke igen...
maj 2006
Følger: 82 Følgere: 80 Scootere: 7 Emner: 111 Svar: 557
Kæft en flot og fed dax !!
Synd din Rieju ikk er herinde ;/
Men tjek min :b
mar 2006
Følger: 39 Følgere: 38 Scootere: 1 Emner: 26 Svar: 115
www.scootergalleri.dk/grupper/4takt125ccm
okt 2006
Følger: 34 Følgere: 33 Scootere: 1
hej smukke.. smider du ikke en stemme på puchen ??
apr 2005
Følger: 53 Følgere: 52 Scootere: 2 Emner: 24 Svar: 138
den er nice den dax af din:D
okt 2006
Følger: 34 Følgere: 33 Scootere: 1
hvornår kommer matrix ind ?
aug 2006
Følger: 21 Følgere: 20 Scootere: 1
hva så:D nice dax.
kunne jeg egentlig ikk få din msn ?:P
okt 2006
Følger: 32 Følgere: 32 Scootere: 2 Emner: 158 Svar: 1.362
de støddæmpere ?? ..
hvor er de købt ?
sep 2005
Følger: 36 Følgere: 35 Scootere: 5 Emner: 25 Svar: 80
Har nulstillet den. Så smid en stemme;D
mar 2006
Følger: 34 Følgere: 33 Scootere: 8 Emner: 19 Svar: 58
hvor har du købt din baglygte
aug 2004
Følger: 24 Følgere: 23 Scootere: 2 Emner: 22 Svar: 217
Fuck den er blevet nice man! Det ser rigtigt godt ud med det styr
apr 2006
Følger: 30 Følgere: 27 Scootere: 3 Emner: 25 Svar: 630
lækkert projekt det ser squ godt ud, især lakken.
tjek da lig min dax.
nov 2005
Følger: 217 Følgere: 218 Scootere: 12 Emner: 101 Svar: 5.610
syg fed DAX nok, den pæneste jeg har set wow !!
maj 2007
Følger: 56 Følgere: 30 Scootere: 6 Emner: 19 Svar: 177
Fuck det ser lækkert ud
mar 2006
Følger: 40 Følgere: 39 Scootere: 1 Emner: 2 Svar: 6
syntes sq din Dax er blevet flot kan godt lide farven X-høj til dig
//Poulsen!
feb 2006
Følger: 11 Følgere: 10 Scootere: 2 Emner: 38 Svar: 227
mener du at en ducar larmer mindst eller???
feb 2006
Følger: 11 Følgere: 10 Scootere: 2 Emner: 38 Svar: 227
Det burde være fint jeg har tænkt mig at smide en Ducar 125cc også bare standart får at det ikke skal se alt for ulovligt ud.
hva med lyden larmer den meget end med std motor eller
feb 2006
Følger: 11 Følgere: 10 Scootere: 2 Emner: 38 Svar: 227
altså den std udstødning du har på billedet
feb 2006
Følger: 11 Følgere: 10 Scootere: 2 Emner: 38 Svar: 227
kunne den fint komme af med det den skulle da det nu er en standart udstødning det er jo også bare for at det ikke skal se ulovligt ud og har heller ikke lige råd til en oven i en 125cc motor men hvis den kan klare det en standart udstødning så er det jo fint
feb 2006
Følger: 11 Følgere: 10 Scootere: 2 Emner: 38 Svar: 227
hey hvordan kørte den med std udstødning på den 125cc.
jan 2006
Følger: 55 Følgere: 53 Scootere: 3 Emner: 7 Svar: 12
fin dax,lækker udstødning
feb 2006
Følger: 11 Følgere: 10 Scootere: 2 Emner: 38 Svar: 227
Hvordan kørte den med den der standart udstødning på en 125cc har næmlig tænkt mig at gøre det samme kan den godt komme af med det den skal.
maj 2006
Følger: 32 Følgere: 31 Scootere: 1 Emner: 1 Svar: 6
Er forelsket i din dax.. skal nok stemme når det er.. x-høj.. (Gir du ikk lige en på Street'en?
jan 2007
Følger: 62 Følgere: 61 Scootere: 5 Emner: 8 Svar: 92
Tja, mine forældre er jo ikk så glade for at den bliver tunet.. Hehe!
Men lige når den har rundet de 1000 km og fået lavet service, skal der da nok lige laves lidt ved den. Regner bare med at fjerne plade i udst. her i første omgang.. Det burde vel også give lidt? Fordt de 45 km/t som den render std. går sq for langsomt ! :b
Din Dax er da ellers kommet til at se godt ud, lyder fandme også godt!
// Andreas
jan 2005
Følger: 103 Følgere: 100 Scootere: 6 Emner: 15 Svar: 37
jeg kommer snart over og der den :=)
jan 2005
Følger: 103 Følgere: 100 Scootere: 6 Emner: 15 Svar: 37
må jeg ikke lige få dit nr?
jan 2005
Følger: 103 Følgere: 100 Scootere: 6 Emner: 15 Svar: 37
fuck den er fed med den farve
fik i Thomas´s jog til og køre ?
aug 2005
Følger: 40 Følgere: 40 Scootere: 1 Emner: 334 Svar: 742
jun 2006
Følger: 60 Følgere: 58 Scootere: 5 Emner: 12 Svar: 21
er du intra i at bytte med en fin 4 gear med mange dele??
og self penge til dig?
apr 2006
Følger: 30 Følgere: 27 Scootere: 3 Emner: 25 Svar: 630
det bar i orden du?
apr 2006
Følger: 30 Følgere: 27 Scootere: 3 Emner: 25 Svar: 630
kunne du tænke dig at sælge?
aug 2004
Følger: 24 Følgere: 23 Scootere: 2 Emner: 22 Svar: 217
Ja :p, fuck den bliver nice! Held og lykke med det!
aug 2004
Følger: 24 Følgere: 23 Scootere: 2 Emner: 22 Svar: 217
Den er for nice den motor, gad godt have den med 3 ventiler
okt 2006
Følger: 76 Følgere: 74 Scootere: 8 Emner: 91 Svar: 347
en x-høj giver du ikke en igen til min crosser? fordi din er da fed!
aug 2004
Følger: 34 Følgere: 33 Scootere: 6 Emner: 7 Svar: 20
Hva farve var det den skulle have/har fået?
nov 2005
Følger: 52 Følgere: 51 Scootere: 4 Emner: 108 Svar: 181
..
aug 2005
Følger: 25 Følgere: 24 Scootere: 3 Svar: 1
hej har lige smidt en høj smider du ikk lige en igen
sep 2005
Følger: 36 Følgere: 35 Scootere: 5 Emner: 25 Svar: 80
dec 2005
Følger: 92 Følgere: 90 Scootere: 8 Emner: 241 Svar: 1.621
med min suzuki lt80?
jan 2006
Følger: 50 Følgere: 49 Scootere: 9 Emner: 4 Svar: 17
heej hvor meget koster såsa e kopi fra ny?? mvh Emil
nov 2006
Følger: 27 Følgere: 26 Scootere: 3 Emner: 5 Svar: 11
Kappel, synes du skal købe denne
http://www.scootergalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=111732
apr 2006
Følger: 131 Følgere: 130 Scootere: 7 Emner: 325 Svar: 1.822
så kan jeg sige om det er for lidt
apr 2006
Følger: 131 Følgere: 130 Scootere: 7 Emner: 325 Svar: 1.822
bare sig hvad du vil give ?
apr 2006
Følger: 131 Følgere: 130 Scootere: 7 Emner: 325 Svar: 1.822
..
apr 2006
Følger: 131 Følgere: 130 Scootere: 7 Emner: 325 Svar: 1.822
..
jul 2006
Følger: 19 Følgere: 18 Scootere: 2 Emner: 1 Svar: 1
hey kappel
kasper her :_D lige ansøgt
jul 2005
Følger: 81 Følgere: 79 Scootere: 4 Emner: 30 Svar: 46
tak
jul 2005
Følger: 81 Følgere: 79 Scootere: 4 Emner: 30 Svar: 46
smid sku da lige en høj på min!
aug 2006
Følger: 22 Følgere: 21 Scootere: 3 Emner: 15 Svar: 167
Tark
aug 2006
Følger: 22 Følgere: 21 Scootere: 3 Emner: 15 Svar: 167
Hmm, For en uge siden lavede jeg en debat herinde på SG hva folk mente den var værd .. Alle sagde 7000-8000
Men byd
aug 2006
Følger: 22 Følgere: 21 Scootere: 3 Emner: 15 Svar: 167
Byd
jul 2005
Følger: 81 Følgere: 79 Scootere: 4 Emner: 30 Svar: 46
hvad laver du har smit en høj på din og du smider middle på min
jul 2005
Følger: 81 Følgere: 79 Scootere: 4 Emner: 30 Svar: 46
hej plz smid lige en stemme på min har lige givet dig en x-høj..
feb 2006
Følger: 44 Følgere: 42 Scootere: 20 Emner: 75 Svar: 703
Fin maskine, x-høj herfra, smider du ikke en tilbage?
okt 2006
Følger: 100 Følgere: 186 Scootere: 75 Emner: 263 Svar: 600
stel nr sidder op under fronten
jul 2005
Følger: 81 Følgere: 79 Scootere: 4 Emner: 30 Svar: 46
hej kappel smed en x-høj smid lige en stemme på min maxi...
og jeg har lige ansøgt om venskab..'
jan 2006
Følger: 55 Følgere: 53 Scootere: 3 Emner: 7 Svar: 12
velkommen til kopidaxen hehe
okt 2006
Følger: 34 Følgere: 33 Scootere: 1
hej kappel smed en x-høj.. ses en dag!!
dec 2005
Følger: 39 Følgere: 38 Scootere: 10 Emner: 119 Svar: 214
bytte med min jog..?
aug 2005
Følger: 42 Følgere: 47 Scootere: 35 Emner: 43 Svar: 178
eller hvad...????
jeg køber en Skyteam dax 125ccm til mc-kort.
hos www.minichopper.dk jeg har mc kørekort.
men skal sælge min Pgo T-rex 150ccm.
inden jeg køber dax´en
TYREN
jan 2005
Følger: 19 Følgere: 18 Emner: 51 Svar: 263
nov 2006
Følger: 27 Følgere: 26 Scootere: 3 Emner: 5 Svar: 11
MIG DER SIDDER BAGVED PÅ PUCH
jan 2005
Følger: 19 Følgere: 18 Emner: 51 Svar: 263
jan 2005
Følger: 19 Følgere: 18 Emner: 51 Svar: 263
nov 2004
Følger: 9 Følgere: 8 Scootere: 1 Emner: 2 Svar: 17
4takt er der altid plads til... fed maskine, hva har du sluppet for sårn en motor?
jul 2004
Følger: 62 Følgere: 60 Scootere: 8 Emner: 13 Svar: 17
skriv hvorfor i afviser
okt 2006
Følger: 16 Følgere: 15 Scootere: 2 Emner: 34 Svar: 100
fuck den er sød
okt 2004
Følger: 44 Følgere: 45 Scootere: 3 Emner: 176 Svar: 1.391
sælger du ?