Piaggio NRG MC3 LC ''BYTTET'' 1999
3.391 visninger
|
Oprettet:
Piaggio NRG MC3 LC ''BYTTET''
Årgang:
1999
Motor:
Polini Corsa 47 mm
Technigas udstødning
Gearing std
Kobling std
Variator std
Karburator std
5,5g ruller
Technigas udstødning
Gearing std
Kobling std
Variator std
Karburator std
5,5g ruller
Hestekræfter
3-5 hk
Fælge
Std mc3 fælge
Dæk
Nye har ikk set efter hvad de hedder men lover at gøre det imorgen ;)
Styling
Special peugeot grøn farve, Koso pedal, vingen er der sat sort tape på så der står NRG, Progrib håndtag fra min rmx'er, Bartstyr (har det kun liggende) Stort power luftfilter, 2 30cm grønnenrør plus transformatoren, spejlene pillet af..,
Ekstra tilbehør
Bartstyr, std cylle, std luftfilter, ekstra indeskjold ved tændingen, std kickstarter, nummerplade, 2 std spejle, en lille spand med ca 1 liter maling tilbage fra den special grønne peugeot farve..,
Bemærkninger
rullerne er ved at blive skiftet, det er en som jeg købte for at sætte i stand og sælge igen..,
PS. HVIS NOGEN ER INTRA KAN I BAR SMIDE NOGLE BUD.., MEN DET SKAL OS VÆRE SERIØSE BUD, MEN DEN ER IKKE FÆRDIG ENDNU..,
PS. HVIS NOGEN ER INTRA KAN I BAR SMIDE NOGLE BUD.., MEN DET SKAL OS VÆRE SERIØSE BUD, MEN DEN ER IKKE FÆRDIG ENDNU..,

Piaggio NRG MC3 LC ''BYTTET''
jun 2007
Følger: 167 Følgere: 163 Scootere: 2 Emner: 26 Svar: 138
pris for kickstarter skjold??
mar 2007
Følger: 11 Følgere: 10 Scootere: 1
HEY HVIL DU BYTTE DIN TIL EN HOT 50 OG PENGE
maj 2007
Følger: 53 Følgere: 52 Scootere: 5 Emner: 37 Svar: 144
Hey mark det er Emil ville lige høre hvad du skulle have for din jog for tror jeg vil købe den..:) Husk nu Familie rabat!;)
jul 2005
Følger: 20 Følgere: 19 Scootere: 3 Emner: 4 Svar: 4
add min msn : kim_vrist@hotmail.com
aug 2005
Følger: 31 Følgere: 29 Scootere: 4 Emner: 109 Svar: 527
det er altså en mc2
apr 2005
Følger: 34 Følgere: 40 Scootere: 9 Emner: 40 Svar: 276
min stalker er byttet væk står der også.. men det ellers et godt tilbud du kom med.. held og lykke med byttet
okt 2006
Følger: 20 Følgere: 19 Scootere: 10 Emner: 7 Svar: 31
her har du mit nr.. så kan du bar skrive.. 26395756
okt 2006
Følger: 20 Følgere: 19 Scootere: 10 Emner: 7 Svar: 31
oki.. heh..
aug 2006
Følger: 38 Følgere: 37 Scootere: 4 Emner: 3 Svar: 36
hva din msn..??
mar 2005
Følger: 111 Følgere: 109 Scootere: 1 Emner: 179 Svar: 1.083
virker den?
jul 2006
Følger: 56 Følgere: 55 Scootere: 15 Emner: 198 Svar: 2.514
KTM'en er blevet byttet til en 50 cc chopper
okt 2006
Følger: 20 Følgere: 19 Scootere: 10 Emner: 7 Svar: 31
vil gerne byt alligevel.. nrg 1000 kr plus com..
jun 2006
Følger: 3 Følgere: 2 Scootere: 3 Emner: 13 Svar: 45
du har skrevet her
http://www.scootergalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=295667
send mig et tlf nr så kan vi lige snakkes ved over tlf eller msn
pulle4@hotmail.com
apr 2006
Følger: 25 Følgere: 24 Scootere: 4 Emner: 116 Svar: 353
nej tak..
aug 2005
Følger: 23 Følgere: 22 Scootere: 3 Emner: 83 Svar: 112
nej vil ikk bytte med alt det der...
har ikk brug for en ny comp..
men vil gerne bytte med din rmx..
apr 2006
Følger: 57 Følgere: 56 Scootere: 21 Emner: 299 Svar: 560
ellers tak
nov 2005
Følger: 56 Følgere: 55 Scootere: 5 Emner: 186 Svar: 1.762
Nej tak. Ikke en 45.
okt 2006
Følger: 20 Følgere: 19 Scootere: 10 Emner: 7 Svar: 31
ville gerne.. men vil ha en 30er.. desværre..
mar 2005
Følger: 27 Følgere: 28 Scootere: 13 Emner: 59 Svar: 331
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=9626
okt 2006
Følger: 44 Følgere: 44 Scootere: 9 Emner: 49 Svar: 158
skal ha e 30`
feb 2005
Følger: 108 Følgere: 106 Scootere: 28 Emner: 16 Svar: 11
nej tak
jan 2005
Følger: 118 Følgere: 121 Scootere: 28 Emner: 47 Svar: 102
ellers tak
feb 2006
Følger: 13 Følgere: 13 Scootere: 2 Emner: 5 Svar: 8
Den er fed, men kan ikke bruge en 45'er..
dec 2005
Følger: 37 Følgere: 37 Scootere: 8
Bytte med crosser?
nov 2005
Følger: 62 Følgere: 61 Scootere: 7 Emner: 65 Svar: 119
nej tak
okt 2005
Følger: 74 Følgere: 72 Scootere: 10 Emner: 11 Svar: 29
kan vi godt finde iúd af ..
skriv på 22847946
okt 2005
Følger: 74 Følgere: 72 Scootere: 10 Emner: 11 Svar: 29
vil du bytte med min rally..?
okt 2005
Følger: 74 Følgere: 72 Scootere: 10 Emner: 11 Svar: 29
er det en 45.?
jan 2004
Følger: 16 Følgere: 15 Scootere: 5 Emner: 13 Svar: 32
Det er en 45'er?..
Hvis det er så er jeg ik intra.. Har ik lyst til og få udsat mit kørekort..
feb 2006
Følger: 111 Følgere: 113 Scootere: 11 Emner: 41 Svar: 194
ellers takk.. vil hellere ha din stalker !
mar 2005
Følger: 27 Følgere: 28 Scootere: 13 Emner: 59 Svar: 331
du kan skrive til mig på 30541911
okt 2005
Følger: 12 Følgere: 11 Scootere: 6 Emner: 9 Svar: 35
kan da godt være..
er det en 30 eller 45..?
og hvor du fra.
og hva køre den..?
jul 2004
Følger: 14 Følgere: 13 Scootere: 4 Emner: 1
nej tak
maj 2006
Følger: 56 Følgere: 54 Scootere: 6
den starter og køre godt det hele virker
aug 2005
Følger: 55 Følgere: 54 Scootere: 20 Emner: 5 Svar: 37
det komemr end på hvor du bor og om den kør når jeg kommer???
aug 2005
Følger: 55 Følgere: 54 Scootere: 20 Emner: 5 Svar: 37
det er iorden jeg skriver lige til dig imorgen... jeg tor jeg vil i seng nu skrives imorgen
maj 2006
Følger: 56 Følgere: 54 Scootere: 6
min gocart
gav en høj giver du ikke en igen på min drejeventil
aug 2005
Følger: 55 Følgere: 54 Scootere: 20 Emner: 5 Svar: 37
hvad kommer der med til din og hvad fejler den. er der noget der skal udskiftes på den og er der noget der skal laves aller købes.
jeg er intra men må jeg tinke over der til imorgen hvis det er???...
hilsen tu...
maj 2006
Følger: 56 Følgere: 54 Scootere: 6
jeg vil godt bytte
aug 2005
Følger: 55 Følgere: 54 Scootere: 20 Emner: 5 Svar: 37
jeg er intra men jeg skal lige hvide om alt el virker og om lys viker
aug 2005
Følger: 55 Følgere: 54 Scootere: 20 Emner: 5 Svar: 37
oki vel det siges den ikke kan starte hvis du/ jeg kommer
aug 2005
Følger: 55 Følgere: 54 Scootere: 20 Emner: 5 Svar: 37
det kommer and på hvor maget jeg ksla lave påå din for at alt virker..
hvormaget el virker og hvormaget virker ikke
maj 2006
Følger: 56 Følgere: 54 Scootere: 6
ja det kan vi da nok godt finde ud af
dec 2005
Følger: 74 Følgere: 73 Scootere: 5 Svar: 3
kommer fra en by der hedder hvilsom, tæt på viborg.
skriv til min mobil, 28833352
dec 2005
Følger: 74 Følgere: 73 Scootere: 5 Svar: 3
kan vi da godt, hvis du levere .
mar 2004
Følger: 18 Følgere: 18 Scootere: 3 Emner: 16 Svar: 2
hva skal du bruge
jul 2006
Følger: 31 Følgere: 31 Scootere: 7
cross bukserne koster 600 kr..
jul 2006
Følger: 71 Følgere: 68 Scootere: 8 Emner: 207 Svar: 2.387
jan 2006
Følger: 79 Følgere: 77 Scootere: 3 Emner: 76 Svar: 800
Skal min. have 300pp for den... har kostet mig 598kr, står på kvittering... og har kørt max 50km... og er 100% som ny--- og efter jeg har haft den monteret har den ligget i olie, så der er overhovedet ikke rust... 100% som ny---
okt 2004
Følger: 33 Følgere: 32 Scootere: 4 Emner: 42 Svar: 622
svar under min rmx
feb 2006
Følger: 30 Følgere: 29 Scootere: 3 Emner: 6 Svar: 41
byder 4500 på den.
dec 2006
Følger: 21 Følgere: 20 Scootere: 15 Emner: 1
sælger du den ?
jan 2005
Følger: 55 Følgere: 54 Scootere: 4 Emner: 4 Svar: 2
jul 2005
Følger: 24 Følgere: 23 Scootere: 2 Emner: 25 Svar: 102
Gav en høj tilbage til nrg og rmx
mar 2006
Følger: 3 Følgere: 2 Scootere: 1 Svar: 1
nrg er altid bedst
mar 2006
Følger: 3 Følgere: 2 Scootere: 1 Svar: 1
høj fra mig fed nrg gir du ik stemme i min udfordring
sep 2006
Følger: 13 Følgere: 12 Scootere: 1 Emner: 158 Svar: 347
Tak
sep 2006
Følger: 13 Følgere: 12 Scootere: 1 Emner: 158 Svar: 347
så giver jeg bare en høj
sep 2006
Følger: 13 Følgere: 12 Scootere: 1 Emner: 158 Svar: 347
FUCK ... en lækker NRG
mar 2005
Følger: 40 Følgere: 38 Scootere: 10 Emner: 621 Svar: 751
Hey Rigtig fed farve...