PGO hot 50
2.063 visninger
|
Oprettet:
Har købt en standard hot 50 som skal under tegnebrættet.
Den er købt som lyserød og kørte ca. de 40, med alle begrænsninger i.
Den nye opsætning vil blive:
- 70ccm DR racing Cylinder X
- 70ccm DR racing Topstykke X
- 70ccm DR racing stempel X
- 17,5mm dEllorto Karburator
- Malossi multivariator X
- Malossi E5 powerluftfilter X
- Technigas Next udstødningsrør X
- Std. gearing. X
- DR racing 107mm kobling
- Std. Krumtap v X
- Ubegrænset CDI
Indstilling:
- Dyse: 92 X
- Ruller: 6,4 grams x
- Trimfjedre: grøn
- Trykfjeder: 27 kg X
Styling:
Autolakeret i Bentley blue viper med perlemor. X
Hvide inderskjolde i perlemor X (skal omlakeres på grund af ridser).
2x30cm blå neonrør under.
Blå Harris håndtag.
Blå grisetryne.
Anlæg.
Andre defekter som skal laves:
Ny støttefod.
Nyt kickstarterdrev.
Nyt speedometerkabel samt drev.
Forgafflen skal spændes
Krav før projektet er færdig:
HK: 8
Topfart: 100 km/t
Optræk: Baghjul uden hjælp
Projektet er begyndt d. 28/12-11
29/12-11
Skjoldende er malet, men er kommet lidt i problemer med cylinderen, da den er iret fast til blokken.
30/12-11
Så kom cylinderen af, med varmepistol og en kæmpe muggert, og der er kommet 4 nye pindbolte på + nyt stempel, cylinder og topstykke. Så mangler der bare de 4 møtrikker til topstykket, 98# dyse i kaburatoren og så skal jeg lige have fjernet tragten, så er den klar til tilkørsel
03/01-12
Fik smidt en størrer dyse i min kabu, fjernet tragten, smidt topstykke og udstødning på, og den startede lige med det samme. Desværre gav en af mine venner maskinen fuld gas, da den havde stået 5 minutter i tomgang, så nu har cylinderen varmesat sig. Der røg lige 650 kr. mere:-/ men han betalte og et nyt er bestilt hjem.
Imorgen for jeg Malossi E5, 17,5mm kabu, forskellige dyser, 6,4 grams ruller, 27kg trykfjeder og malossi multivariator. Den lød satme godt da den var startet:D
04/01-12
Har lige fået nogle nye dele hjem til hotten:
- Malossi multivariator
- Malossi E5 powerluftfilter
- 27kg trykfjeder
- 7,0 og 6,4 grams ruller
- Dyse størrelse #92 og 98# til tilkørsel
- Ny udstødningspakning samt skruer
Imorgen regner jeg med at få 17,5mm kaburator og ny dr racing EVO cylinder, så er den klar til at blive kørt til:D
05/01-12
Alt undtagen multivariator og ruller er sat på nu og den går skide godt:D. Så nu skal den bare køres til, og have skjoldende på, samt ubegrænset CDI og racer kobling i næste måned.
Video med scooteren i tomgang før den blev lavet:
Video med scooteren i tomgang efter den blev lavet: http://www.scootergalleri.dk/vid_vis.aspx?VideoID=96115
Den er købt som lyserød og kørte ca. de 40, med alle begrænsninger i.
Den nye opsætning vil blive:
- 70ccm DR racing Cylinder X
- 70ccm DR racing Topstykke X
- 70ccm DR racing stempel X
- 17,5mm dEllorto Karburator
- Malossi multivariator X
- Malossi E5 powerluftfilter X
- Technigas Next udstødningsrør X
- Std. gearing. X
- DR racing 107mm kobling
- Std. Krumtap v X
- Ubegrænset CDI
Indstilling:
- Dyse: 92 X
- Ruller: 6,4 grams x
- Trimfjedre: grøn
- Trykfjeder: 27 kg X
Styling:
Autolakeret i Bentley blue viper med perlemor. X
Hvide inderskjolde i perlemor X (skal omlakeres på grund af ridser).
2x30cm blå neonrør under.
Blå Harris håndtag.
Blå grisetryne.
Anlæg.
Andre defekter som skal laves:
Ny støttefod.
Nyt kickstarterdrev.
Nyt speedometerkabel samt drev.
Forgafflen skal spændes
Krav før projektet er færdig:
HK: 8
Topfart: 100 km/t
Optræk: Baghjul uden hjælp
Projektet er begyndt d. 28/12-11
29/12-11
Skjoldende er malet, men er kommet lidt i problemer med cylinderen, da den er iret fast til blokken.
30/12-11
Så kom cylinderen af, med varmepistol og en kæmpe muggert, og der er kommet 4 nye pindbolte på + nyt stempel, cylinder og topstykke. Så mangler der bare de 4 møtrikker til topstykket, 98# dyse i kaburatoren og så skal jeg lige have fjernet tragten, så er den klar til tilkørsel
03/01-12
Fik smidt en størrer dyse i min kabu, fjernet tragten, smidt topstykke og udstødning på, og den startede lige med det samme. Desværre gav en af mine venner maskinen fuld gas, da den havde stået 5 minutter i tomgang, så nu har cylinderen varmesat sig. Der røg lige 650 kr. mere:-/ men han betalte og et nyt er bestilt hjem.
Imorgen for jeg Malossi E5, 17,5mm kabu, forskellige dyser, 6,4 grams ruller, 27kg trykfjeder og malossi multivariator. Den lød satme godt da den var startet:D
04/01-12
Har lige fået nogle nye dele hjem til hotten:
- Malossi multivariator
- Malossi E5 powerluftfilter
- 27kg trykfjeder
- 7,0 og 6,4 grams ruller
- Dyse størrelse #92 og 98# til tilkørsel
- Ny udstødningspakning samt skruer
Imorgen regner jeg med at få 17,5mm kaburator og ny dr racing EVO cylinder, så er den klar til at blive kørt til:D
05/01-12
Alt undtagen multivariator og ruller er sat på nu og den går skide godt:D. Så nu skal den bare køres til, og have skjoldende på, samt ubegrænset CDI og racer kobling i næste måned.
Video med scooteren i tomgang før den blev lavet:
Video med scooteren i tomgang efter den blev lavet: http://www.scootergalleri.dk/vid_vis.aspx?VideoID=96115

PGO hot 50
Der er endnu ikke skrevet kommentarer