{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Pata Negra TZR!! (projekt)

8.618 visninger | Oprettet:

Jeg tog motoren af min tzr idag, gjorde den 100% ren og skilte den ad (24/10/08) for at skifte krumtapslejrerne, polere krumtapshuset, tilpasse min motor-blok til cylinderen (som den åbenbart ikke var tilpasset alligevel) men så tilpasser jeg den bare selv - så er man sku også sikker på, at det bliver lavet ordenlig..så man kan komme ud og nakke nogle scootere! :D


Dele som er udskiftet / optimeret:

slidt stempel --> udskiftet til et nyt stempel
polini evo membran --> udskiftet til en ny vforce3 membran
24mm studs --> udskiftet til en 28mm malossi mhr studs
24mm pwk --> Udskiftet til en ny 28mm pwk
Stage6 kobling --> udskiftet til en ny 5 pladet polini kobling
Gearkasse --> udskiftet til en "ny" gearkasse
Krumtapslejer --> udskiftet til nye skf lejer
NGK 9ES --> udstiftet til et nyt NGK b10hvx
NGK tændrørshætte --> udskiftet til ny chamion silicone tændrørshætte
Tændkablet --> Udskiftet til NGK racing
Top performance racing uds. --> Metrakit Pro Race 2 uds.
Motorblok --> blueprintet
Luftfilter --> Tilpasset til stage6 kelk
Malossi Eprom (defekt) --> Udskiftet til ny malossi eprom
Hebo Manston Pata Negra (slidt op) --> udskiftet til en NY Hebo Manston Pata Negra cylinder


Andre dele som er kommet på:

-->Doppler indsugningsforstærker
-->Gennemsigtige kølerslanger
-->Dødmandskontakt
-->Stage6 temp. måler
-->Rød on/off kontakt
-->Hebo gearolieskrue
-->Stickers
-->Stage6 Temperatur føler (med større gevind)
-->Stage6 kelk
-->Powerwrap
-->Tonet forlygter
-->Tonet "frontglas"
-->Stage6 bremsevæskelåg (sort)
-->Koso GP rpm. tæller (hvid)
-->Børstet alu plade


Skal lige siges, at den er kørene igen, dog bedre og MEGET hurtigere end før! :)

Kommentér på:
Pata Negra TZR!! (projekt)
Annonce