seletra racer tænding på pitbike
1.373 visninger
|
Oprettet:
hej sg jeg har lige prøvet og smide en racer tænding som er beregnet til scooter over på en pitbike og kan sige at det virker total godt man kan godt mærke forskel fra den kinisiske innerroter og så til den her der er stor forskel.
brugte 3-5 timer på og få den samlet og indstillet korekt så det er ikke det store problem men du skal have en drejebænk før du kan gøre det
brugte 3-5 timer på og få den samlet og indstillet korekt så det er ikke det store problem men du skal have en drejebænk før du kan gøre det

seletra racer tænding på pitbike
jun 2012
Følger: 11 Følgere: 9 Scootere: 10 Emner: 21 Svar: 99
men den skal kun bruges til for sjov race på baner så jeg interesserer mig ikke for hvor god kurven er. men jeg ved ihvertifal at den går beder med den her tænding end den gjorde med Kina innerrotoen
så skal vi ikke bare lade den ligge der
jun 2012
Følger: 11 Følgere: 9 Scootere: 10 Emner: 21 Svar: 99
feb 2008
Følger: 233 Følgere: 235 Scootere: 8 Emner: 124 Svar: 1.785
Self. kan en 4-takter kører med gnist pr omgang, sådan fungerer en DIS-tænding jo.
Men det der duer slet slet ikke, men mindre du får ændret mappet i den.
jun 2012
Følger: 11 Følgere: 9 Scootere: 10 Emner: 21 Svar: 99
skulle man have gnist hver anden gang stemplet er i top skal der aftastes på knast-akslen, den drejer kun halvt så mange gange som krumtappen, men så får man også knastkæde og tandhjuls unøjatig-hed med på tændings-tidspunktet.
venlig hilsen bjarne g
maj 2006
Følger: 138 Følgere: 165 Scootere: 4 Emner: 11 Svar: 50
jan 2008
Følger: 247 Følgere: 274 Scootere: 13 Emner: 194 Svar: 5.382
Så det er en ommer. Det kan laves, så i tænke box igen.
maj 2008
Følger: 33 Følgere: 34 Scootere: 6 Emner: 346 Svar: 1.777