Kompressor Horn - hjælp
3.792 visninger
|
Oprettet:
Når man nu lige kigger billedet ordentligt igennem...
Kan kompresser hornet ikke bare sættes på de 2 orginale horns stik? For det ser ud som om at alt det andet (der ser så kompliceret ud) egentlig bare er der for at ens "std" horn også virker? Hvis man nu bare sætter std dyt ud af spillet, kan man så ikke bare sætte kompressoren direkte på?
***Svar kun hvis du har forstand på det tak!
Kan kompresser hornet ikke bare sættes på de 2 orginale horns stik? For det ser ud som om at alt det andet (der ser så kompliceret ud) egentlig bare er der for at ens "std" horn også virker? Hvis man nu bare sætter std dyt ud af spillet, kan man så ikke bare sætte kompressoren direkte på?
***Svar kun hvis du har forstand på det tak!

Kompressor Horn - hjælp
mar 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Scootere: 5 Emner: 4 Svar: 19
okt 2007
Følger: 45 Følgere: 44 Scootere: 2 Emner: 67 Svar: 351
maj 2005
Følger: 29 Følgere: 28 Scootere: 5 Emner: 5 Svar: 14
fordi man bruger et relæ er for ikke at belaste dit ledningsnet så meget derfor kører man strømmen direkte til batteriet for og få så meget pover på som muligt
men man skal bare tage direkte plus fra batteriet og op på ben 30 og fra ben 87 direkte op på plus på dit horn og på ben 85 tar du din plus ledning fra dit std horn og sætter på og ben 86 sætter du til stel og så selvfølgelig os stel på dit horn så skulle det virke,
men den ekstre kontakt du har ligner noget så du kan få begge horn på samme linie, hvis du vil ha det kan du bare tage plus ledningen fra dit std horn og sætte over din kontakt og så videre fra kontekten til ben 85 og så din kontekt på det sidste ben, så skulle det virke på samme måde bare så du kan klikke frem og tilbage mellem hornene
ved godt det er lidt inviklet men hvis man fanger pointen så er det ikke så svært, håber det kan give lidt hjælp
maj 2006
Følger: 61 Følgere: 59 Scootere: 22 Emner: 71 Svar: 133
apr 2004
Følger: 6 Følgere: 5 Scootere: 4 Emner: 2 Svar: 16
jun 2006
Følger: 36 Følgere: 36 Scootere: 6 Emner: 613 Svar: 1.257
aug 2005
Følger: 99 Følgere: 96 Scootere: 10 Emner: 438 Svar: 2.442
okt 2006
Følger: 170 Følgere: 170 Scootere: 5 Emner: 355 Svar: 3.161
sep 2004
Følger: 19 Følgere: 18 Scootere: 2 Emner: 209 Svar: 3.084
sep 2004
Følger: 19 Følgere: 18 Scootere: 2 Emner: 209 Svar: 3.084
apr 2005
Følger: 19 Følgere: 18 Emner: 18 Svar: 152
apr 2005
Følger: 19 Følgere: 18 Emner: 18 Svar: 152
de to lidninger fra det gamle horn sidder du en på relæet
så ska du ha en ledning fra batteri til relæ.
også ska du ha en ledning fra relæ til kompressor horn. og en stel ledning fra kompressorhorn
sep 2004
Følger: 19 Følgere: 18 Scootere: 2 Emner: 209 Svar: 3.084
sep 2004
Følger: 19 Følgere: 18 Scootere: 2 Emner: 209 Svar: 3.084
apr 2005
Følger: 19 Følgere: 18 Emner: 18 Svar: 152
okt 2006
Følger: 170 Følgere: 170 Scootere: 5 Emner: 355 Svar: 3.161
Meget bedre at bruge relæet, så undegår du belastning, og brændte ledninger
sep 2004
Følger: 19 Følgere: 18 Scootere: 2 Emner: 209 Svar: 3.084
De der 3 streger(tegning), er det ikke bare batteri?
sep 2004
Følger: 19 Følgere: 18 Scootere: 2 Emner: 209 Svar: 3.084
På orginale horn er den ene ledning vel også direkte minus ? Og den anden må gå til kontakt og + ?
okt 2006
Følger: 170 Følgere: 170 Scootere: 5 Emner: 355 Svar: 3.161
du skal have en direkte strøm fra battereiet op til relæet, som en slags styr strøm