{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "gearing til gilera"
Gearing til gilera stalker
Har ikke det største budget eller en pres så ville lige høre om den allerede presset primær gearing 13/39 fra stage 6 til min gilera stalker med opsætningen Sport pro MKII 70cc Stage 6 replica ...
Har ikke det største budget eller en pres så ville lige høre om den allerede presset primær gearing 13/39 fra stage 6 til min gilera stalker med opsætningen Sport pro MKII 70cc Stage 6 replica ...
Skrevet af: Emil G - 14. maj
Gearing til Gilera
Jeg ville gerne vide hvad der passer på af gearing til min Gilera med denne opsætning Hebo Manston Revolution Boring: 47,6 mm Kubik: 70cc Klasse: Racing Køling: LC (vandkølet) -Krumtap Athena Racerk...
Jeg ville gerne vide hvad der passer på af gearing til min Gilera med denne opsætning Hebo Manston Revolution Boring: 47,6 mm Kubik: 70cc Klasse: Racing Køling: LC (vandkølet) -Krumtap Athena Racerk...
Skrevet af: John~HEBO MANSTON ! - 26. maj 2012
Gilera gearing
Har denne gilera rcr, Alt er lovligt på den, og den køre 35. Jeg vil gerne have den til at køre ca 60 km/t. Hvad kan jeg gøre. Det skal være så jeg kan gøre den lovlig igen. Fx gearing, hvad kunne je...
Har denne gilera rcr, Alt er lovligt på den, og den køre 35. Jeg vil gerne have den til at køre ca 60 km/t. Hvad kan jeg gøre. Det skal være så jeg kan gøre den lovlig igen. Fx gearing, hvad kunne je...
Skrevet af: NightStonerCrew - Meulengracht m - 10. mar 2011
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Rodfræsning 2.500 kr.
- Skæring af terassebrædder i et lige snit af en tømrer 1.495 kr.
- Installere dørlukker på hoveddør 1.300 kr.
- Min opvaskemaskine vil ikke starte 799 kr.
- Indbygningsspots gruppe er gået 500 kr.
- Samle puslebord 1.000 kr.
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
gearing til gilera runner