bekræftelse på Påstand {{forumTopicSubject}}
Passer det her:
Du kan ændre på benzinmængden i bunden/mellemgas med nålen og blandeskruen. Sidder ved siden af tomgangsskruen.
1/4 gas, er tomgangsdyssen
2/4 og 3/4 gas er nålen
4/4 gas er hoveddysen, dvs. Start med at finde det rigtige punkt hvor den ikke firtatker på toppen,
derefter stiller du så nålen så den har det bedste mellem træk, når du har gjort det så tjek lige
tændrøret så det stadig er nødebrunt!
Mellemgas - Nålen
- Nålen bestemmer mængden af brændstof, der suges gennem dyserøret fra 1/4-3/4 gas.
Hvis den sprutter og hakker på mellemgassen, skal du sænke nålen (altså, hæve clipsen).
Sætter den ud og virker sløv på mellemgassen, skal nålen hæves (altså, clipsen skal sænkes).
Fuldgas - Hoveddysen
- Hoveddysen skal være så stor at den ikke firetakter eller sætter ud på toppen .
Altså starter du med at sætte en dyse i som er stor nok til at den lige firtakter på toppen.
At den firtakter i starten/bunden, har intet at sige med hoveddysen. Så skal den da være ekstrem stor.
Fordi min Sonic har nærmest et dødt punk
Hvis jeg holder Helt stiller og gir bundgas så trækker den afsted (for det meste jævnt til 75-80 stykker) Men hvis jeg fx kører 15km/t også gir fuldgas så er den sløv indtil den når omkring 40-50 stykker også kan jeg mærke motorkraften igen og den trækker hurtigt op af...
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
bekræftelse på Påstand