{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
126 visninger | Oprettet:

88BR på EBE050 Euro 2 {{forumTopicSubject}}

Hejsa SG! jeg har en derbi med euro 2 blok på EBE050

Og her til vinter tænkte jeg at 88BR kunne være fed, har hørt at hvis man bruger stage6 88BR sammen med deres egen krumtap lavet til 88BR så behøver krumtapshuset ikke at fræses (kun omkring 1mm helt nede i bunden så plejlstangen kan kører helt rundt) men det er jeg blevet fortalt man bare kan med en dremel og ikke behøver at cnc fræse?

Og så for at få max ydeevne så skal man også lige fræse op til skyllekanaler men det kan man også bare med en dremel?

Er det min ven har sagt rigtigt eller er han fuld af lort? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Montering af IKEA badeværelsesmøbel med vask (102 cm) – klar til ophængning 1.700 kr.
  • Flytte loftslampe 500 kr.
  • Fældet et stort træ 3.850 kr.
  • Skift af lås i kolonihave 1.740 kr.
  • Montering af IKEA seng, sofa og gardinskinner 2.550 kr.
  • opsætning og tilslutning af lamper 900 kr.

Opret en opgave



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
88BR på EBE050 Euro 2

Annonce