474 visninger
|
Oprettet:
Hvorfor kører den kun 60kmt med den her opsætning {{forumTopicSubject}}
Hvorfor er det min hot kører kun 60 med den her opsætning ? Cylinder stage6 streetrace 70cc ø10
Krumtap top racing ø10
Kabu 21 polini
Udstødning Yasuni c16
- [x] Vadiator Polini speed control
- [x] Kobling Malossi fly kobling
- [ ] Powerfilter stage6 drag race
sep 2003
Følger: 20 Følgere: 668 Scootere: 12 Emner: 152 Svar: 8.841
Og den er generelt dårlig indstillet
jan 2024
Følger: 10 Følgere: 45 Scootere: 7 Emner: 3 Svar: 12
jan 2024
Følger: 10 Følgere: 45 Scootere: 7 Emner: 3 Svar: 12
sep 2003
Følger: 20 Følgere: 668 Scootere: 12 Emner: 152 Svar: 8.841
Du ska helt klart prøve med forskellige rullevægte og finde den vægt maskinen kører bedst med.
Men hvis du skifter rem ska der justeres lidt på rullevægten så det er dobbeltarbejde hvis du alligevel skifter rem.
Tag evt din rem ud og mål den med et målebånd eller læg en snor om og mål snoren på en tommestok.
Den ska være 738mm.
Og 18mm bred
jan 2024
Følger: 10 Følgere: 45 Scootere: 7 Emner: 3 Svar: 12
sep 2003
Følger: 20 Følgere: 668 Scootere: 12 Emner: 152 Svar: 8.841
Så ved du hva den ka køre med nuværende setup istedet for den kører med forkert rullevægt.
Forresten 5,7 til 4.5 er ret stort spring. Det er 21% lettere ruller end 5,7. Kæmpe forskel
jan 2008
Følger: 1 Svar: 100
Hvis den køre rent, aka blanding/dyse osv. så er det gearing altså blandt andet remmen og justering af vario så den køre remmen så langt ud den kan og skal.
jan 2024
Følger: 10 Følgere: 45 Scootere: 7 Emner: 3 Svar: 12
jan 2008
Følger: 1 Svar: 100
Så det er at gå lidt op og ned i dyse og mærke forskellen mellem dem.
sep 2003
Følger: 20 Følgere: 668 Scootere: 12 Emner: 152 Svar: 8.841
jan 2024
Følger: 10 Følgere: 45 Scootere: 7 Emner: 3 Svar: 12
Længde 750mm
Bredde 16,2mm
Højde 8mm
Vinkel 30° Den har original rem på lige nu er det derfor den kun kører 60 ?
jan 2024
Følger: 10 Følgere: 45 Scootere: 7 Emner: 3 Svar: 12
jan 2008
Følger: 1 Svar: 100
Og så måle den rem der sidder på hvis den ikke køre helt ud til kanten af skiven, det er max gering på vario opsætning.
jan 2024
Følger: 10 Følgere: 45 Scootere: 7 Emner: 3 Svar: 12
sep 2003
Følger: 20 Følgere: 668 Scootere: 12 Emner: 152 Svar: 8.841
Hvorfor kører den kun 60kmt med den her opsætning