{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "til yamaha 4"
Yamaha 4 gear
Jeg har haft min Yamaha i et par måneder nu, og her i weekenden begyndte den og hakke sjovt også var jeg ude og gøre også døde den da jeg skiftede fra 2 til 3, hvor den bare faldet i gassen til den d...
Jeg har haft min Yamaha i et par måneder nu, og her i weekenden begyndte den og hakke sjovt også var jeg ude og gøre også døde den da jeg skiftede fra 2 til 3, hvor den bare faldet i gassen til den d...
Skrevet af: Joachim A - 2. sep 2013
Yamaha 4 gear
Hey sg Jeg skal til at have nyt tan hjul forand og bag ved men ved ikke om jeg skal købe et kede kit til ny model eller gammel model min det er en dx er
Hey sg Jeg skal til at have nyt tan hjul forand og bag ved men ved ikke om jeg skal købe et kede kit til ny model eller gammel model min det er en dx er
Skrevet af: Magnus F - 6. apr 2013
Yamaha 4.. Gearing til 4 gear ?
Sidder 40mm på den Hvor den er portet lidt i skyle kanler og udstødnings port 16mm karbu og studs 5,3 udstødning Hvorn skal min gearing være vil gerne høre nogen bud :)
Sidder 40mm på den Hvor den er portet lidt i skyle kanler og udstødnings port 16mm karbu og studs 5,3 udstødning Hvorn skal min gearing være vil gerne høre nogen bud :)
Skrevet af: '* Racers By 4900 *' !"MeYeR"! ' - 25. sep 2008
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Skifte toilet 1.200 kr.
- Jord græs oprydning 2.500 kr.
- skifte vandhane i bryggers 500 kr.
- Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
- Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
til yamaha 4 gear eksperter