{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opvaskemaskine 1.090 kr.
  • Skimmelsvamp 600 kr.
  • Hæng lamper og gardiner 1.700 kr.
  • Tag 2stk beton stolpefod op af jorden 800 kr.
  • Installement of curtain rails 800 kr.
  • Fiks a blinkende lys 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Racefuel ( ECOMAXX RACE MX2
  • #1   1. feb Det er jo bare noget oktan 100 der er blandet på forhånd.

jeg syntes ikke der står hvor mange procent olie?

• #2   1. feb Jeg har fundet ud af at alt efter hvilken firma som beskriver det at det blandet med følgende …
    2.5% 2taksolie.
    3.0% 2taksolie.
    3.3% 2taksolie.

Så har dette brændstof “ Ecoomaxx Race mx2 “ Indeholder det følgende MON & RON %
    MON = 95%
    RON = 105%
    Og udregnet skulle det blevet noget Octan 100% … og det alligevel 1-2% mere hvis vi tager og finder frem til den helt sande Octan tal i de pumpe stationer som reklamer med de helt høje Octan deres benzin indholder ….

Også skulle det vist være tilsat ekstra Ilt i ECOmaxx MX2 Race Fuel.

Mest af alt er det fordi Røgen motoren udvikler den er minimal , og det lugter burde ikke lugte så vidt jeg har fundet frem til da, og da jeg er typen som

• #3   1. feb Jeg ville nok bare fortsætte med at blande selv.
    2% top kvalitet olie i oktan 100 det ved jeg hvad er.

• #4   1. feb Jo men den Octan 100 du og jeg kan købe på OK stationer er ikke i nærheden af den Octan de reklamer med , mener den i virkeligheden er når mam har taget dens RON og MON og udregner det så ender Oktan100 ca på Oktan 97

• #5   1. feb Det skal jeg ikke sige noget om.
    Jeg er ret sikker på at den OK sælger f.eks er 100 og hvis ikke så tæt på. Jeg tænker at det bliver testet at private med sans for tingene. Og blev de taget i at sælge mindre oktan end lovet, så stod de overfor en bedrageri sag.

Det eneste man skal have i mente er at de første par liter der kommer ud af pistolen er det brændstof som sidste kunde brugte. Altså fylder du MAX en halv tank 100 hvis du putter snablen i tanken.
    Det kan godt betale sig at tage en dunk med og bruge 5 liter 100 i bilen først, og så derefter i dunken.

Jeg skal ikke sige noget om deres kvalitet, men mon ikke de bare har tilføjet noget oktan booster og så kalder det supreme.... Det er ren marketing.

Kommentér på:
Racefuel ( ECOMAXX RACE MX2

Annonce