Hva kan man smide i eller gøre for at få højere topfart bws {{forumTopicSubject}}
hejsa har denne bws ng som trækker godt men syndes topfarten er lidt sløv da den render de 70-75 stykker ville høre hva folk mener man kan smide i den har prøvet lidt forskælligt med indstildning af dysse og ruller opsætningen som den er nu lyder på:
opsætning!
krumtap: doppler endurance ø10
lejre: polini NTN c4
cylle: Malossi sport 70cc
udstødning: Gianelli reverse
studs: stage 6 indsugnings kit
membran: stage 6
kabu: polini cp 21mm
tænding: italkit
vario: malossi multi var
blæserhjul: malossi 13mm
rem: std
kobling: std
koblings klokke: std
tryk fjeder malossi d 3.8 trykfjeder
std: gearing
ruller 3x6g 3x4.7g
jan 2010
Følgere: 289 Scootere: 14 Emner: 33 Svar: 25.128
sep 2006
Følger: 3 Følgere: 482 Scootere: 7 Emner: 71 Svar: 36.703
std: gearing
Du har standard gearing i.
Det er en kæmpe fejl.
Når du har Malossi Sport på den, så skal du have en Sekundær 15/39 Gearing
mar 2021
Følger: 23 Følgere: 1 Scootere: 1 Emner: 21 Svar: 11
sep 2006
Følger: 3 Følgere: 482 Scootere: 7 Emner: 71 Svar: 36.703
Ja det har jeg.
SKIFT DIN GEARING.....!!!!!!!!!!!!
Hva kan man smide i eller gøre for at få højere topfart bws