91 visninger
|
Oprettet:
Bageplade sidder fast {{forumTopicSubject}}
Hejsa SG
Min varios bageplade sidder fast på min krumtap. Den kan rykke frem og tilbage men ikke udover de riller den sidde på. Nogle tricks til at få den af?
jun 2019
Følger: 12 Følgere: 739 Scootere: 1 Emner: 129 Svar: 3.506
maj 2022
Følgere: 60 Emner: 8 Svar: 14
jun 2019
Følger: 12 Følgere: 739 Scootere: 1 Emner: 129 Svar: 3.506
Brug de arme og få den af.
mar 2007
Følger: 8 Følgere: 27 Scootere: 2 Emner: 7 Svar: 478
Han har jo ret, træk ærmerne op og hiv den af, har du ikke kræfter til det, så sæt en skruetrækker i klemme og klem? Eller brug et koben? Jeg har for så sent som for en time siden trukket et svinghjul af med kun en hammer?
Tror du skal bytte risengrød og toastbrød ud med rugbrød og fedt, skvatarm påstår den sidder fast i strålerne..
Jeg kan skille hele din scooter, med blot en hammer og en lige kærv skruetrækker. Du må op på hesten, eller be din mor eller far om hjælp
#3 der følger ingen anvisning med til en aftrækker, så kan han overhovedet bruge sådan en, når så lille problem, volder så meget ballade man spørg om hjælp?
mar 2007
Følger: 8 Følgere: 27 Scootere: 2 Emner: 7 Svar: 478
Men der er intet hokus pokus og snedige tricks lige her, den er kommet på, så selvfølgelig kan du også trække den af igen. Hvis ikke, så lig scooteren ned, klodset op så du kan komme ind under den, når du sætter variator på plads, så bliver rullerne i skålen. Lol
Bageplade sidder fast