{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
270 visninger | Oprettet:

Lejer {{forumTopicSubject}}

Er polini lejer ik den største scam siden de bare er NTN lejer med deres eget print på. Så ka man da ligeså godt købe zoot lejer, det er præcis de samme lejer som polini, bare det er uden deres polini navn på forsiden, og uden de blå simmeringe. Ellers er det de præcis samme lejer, de blir produceret det præcis samme sted på det præcis samme samlebånd, og polini forlanger det dobbelte af prisen bare fordi det er et mere kendt mærke end vis andre.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lejer
  • #1   6. dec 2022 der jo nok forskel et leje er ikke bare et leje

  • #2   6. dec 2022 Måske, måske ikke.

    Hvis man tror at en AUDI gearkasse og en VW gearkasse er identisk, blot fordi der er samme VW og AUDI logo på begge gearkasser og den ene passer over fra den anden, så tager man fejl.

    Gearkasserne bliver lydtestet på fabrikken.
    De gearkasser der støjer mindst, de bliver monteret i AUDI.
    De næste i rækker ryger i VW.
    De dårligste ryger i Skoda og Seat.


  • #3   6. dec 2022 #2 det er rigtig nok, men nu snakker vi ikke om en hele gearkasse. Vi snakker om et leje. Hvis ntn lejer og polini lejer er lavet i samme fabrik i samme materialer og samme størelser er de ogs ens. Nogle gange er ting dyrer bare fordi de har en mærke på. Fx hvis man skal købe chokerkabel. Stage 6 sælger præcis den samme kabel som octan 100, blot fra en logo de har smidt på.

    Så er der tøjindustrien som fungerer lidt på samme måde


  • #4   6. dec 2022 #3
    Helt rigtigt.
    Godt jeg aldrig går i mærketøj.
    Mine fingre fortæller mig hvilken kvalitet stoffet er i.
    Det køber jeg ud fra, hvis prisen er lav nok.

    2 par jeans for 500 kr. Det er lige noget for mig.
    600 kr for et enkelt par, ellers tak.


  • #5   6. dec 2022 Præcis. Godt der er nogle der tænker sig om og ik bestiller noget af det samme bare for mærket smiley

Kommentér på:
Lejer

Annonce