{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
249 visninger | Oprettet:

Pgo hakker på toppen {{forumTopicSubject}}

Hej sg jeg har en pgo hot 50 som jeg bare ikke kan instille ordentligt er der mon en der kan hjælpe mig den vil ikke tage bundgas og hakker på toppen ind til jeg lindre lidt på gassen så flyver den

Opsætning lyder på:
Stage6 HPC Krumtap med polini lejer.
Polini corsa 70cc. (Champion tændrør)
Polini4race udstødning.
Polini Speedcontrol (4,5 g)
Malossi flyclutch med gul trim & tryk + wingbell.
Dellorto 19mm. (98 dyse)
Polini 90° luftfilter.
Std tænding + gearing


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pgo hakker på toppen
  • Shazam In Town!
    Shazam In Town! Tilmeldt:
    nov 2022

    Emner: 2 Svar: 21
    #1   29. nov 2022 Brug tændrøret til at dyse ind med. Man kan finde nogen grafer på nettet, der viser alle farver et tændrør har helt fra blankt(alt for lidt benzin) til kul sort. Sørg for at blandingen er skarp, og luftskruen er 1 1/2 omgange ude, inden du begynder. Så kan man altid skrue op og ned, vis farven bliver bedere af det

  • #2   29. nov 2022 Mindre hoved dyse i karburatoren den for for meget sovs


  • #3   29. nov 2022 Tændrøret er kakao brunt tænker dysen er fin? Og den er omstillet til 1 1/2 omgang ud

  • Shazam In Town!
    Shazam In Town! Tilmeldt:
    nov 2022

    Emner: 2 Svar: 21
    #4   29. nov 2022 Kakao brunt, kan være mange ting, det skal være præcist Cocio brunt. Det er også 1 1/2 ud, og finjuster derfra (alt over 3 omgange ud, tyder på utæt motor) og altid bland selv, med målebære og ikke fucke matematik op.

    En 21mm ville nok også være nemmere at indstille, men prøv at skue luftskruen en fornuftig omgang ud. Det hjælper måske, da cylinder og udstødning, ville gå perfekt med 21mm


Kommentér på:
Pgo hakker på toppen

Annonce