{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
118 visninger | Oprettet:

Italy Racing Hpr 47,6 VS: Top Performance Black Trophy 70cc {{forumTopicSubject}}

Hejsa Scootergalleri

Jeg ville gerne høre jeres ærlige mening om de her 2 cylindere og hvilken en som bedst kan betale sig at sætte på min Gilera stalker.

Italy Racing HPR 47,6 (375 KR) fra West import

Top Performance Black Thropy (899 KR) Fra speedline

Resten af scooterens opsætning

Cylinderkit (Standart)
Karburator ( 17,5 Dellorto)
Udstødning ( GG eller Stage 6 Pro)
Kobling ( Standart, gule trim og lilla tryk)
Variator ( Malossi multivaro 2000)
Rem (Stage 6)
Membran (Stage 6)
Studs (Standart)






Kommentarer på:  Italy Racing Hpr 47,6 VS: Top Performance Black Trophy 70cc
  • #1   21. nov top proformens kan du køre 10000 km på uden problemer men det er ikke højt ydene på nogen måde har haft italy racing i hånden en gang sys ikke det er det værd

  • #2   21. nov 375 kr er for billigt til det både ka være sandt og være godt.
    Så den er diskvalificeret.

    Tp trophy er et fint kit


  • #3   21. nov #L

    Her er den til 375 kr, men ved ikke om jeg bare skal købe den og smide på eller købe et stempel til mit Tp Trophy

    https://west-import.dk/cylinder-47-6-gilera-luft-p1669


  • #4   21. nov #Brian N

    Jojo der er jo også en markant prisforskel på de 2 cylindere.

    Men grunden til at jeg ville vælge imellem de 2 er fordi jeg har Tp Trophy men mangler stempel som koster 430 Kr.


  • #6   21. nov ja ?

    det ændre jo ikke noget


  • #7   21. nov Sandt nok

  • #8   21. nov Jeg har kørt med Italy Racing 47,6mm på en Sonic.
    Det ydet sit max omkring ved 10.200 rpm med std karburator og Tecnigas Next udstødning.
    Og det var tilmed med et forkert topstykke.
    Jeg modtog et topstykke til rund top stempel, men stemplet fra med flad top.

    Ingen i mit område, som havde støbejern 70 ccm kunne følge mig i hverken optræk eller topfart.

    Du bør helt klart lade det varme op i et minuts tid inden at du kører afsted, så der får lidt varme inden du belaster det.

    Men det er altså et røv billigt sæt....!
    Så du skal ikke forvente alt for meget.

    Det andet kit holder nemt 10.000km, hvis bare du dyser rigtigt ind, vælger ruller som ikke piner det i høje omdrejninger og vælger en god olie.

    Du bør helt klart se om du kan få fingrene i et 70 ccm alu kit fra Airsal med to stempelringe.

    Kompressionen på støbejern er bare lidt kedelig, sammenlignet med alu.

    Reaktionen fra gashåndtaget er så meget bedre med alu, hvis man har ramt den rigtige squish.


Kommentér på:
Italy Racing Hpr 47,6 VS: Top Performance Black Trophy 70cc

x