{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gearing
  • #1   3. sep 2022 Den bliver svær, for det er en motor de har fået fremstillet i Taiwan eller i Kina.

    Jeg antager at det er en eller anden udgave af GY6 motoren, men jeg ved det ikke.
    Det bedste er nok at demontere gearingen og sammenligne med andre "Kina" gearinger, f.eks. på scooter-attack


  • #2   4. sep 2022 Så vidt jeg ved er det helt normal 139-qmb motor.
    Eller 139qma (lang/kort...10"/12" hjul..)

    I så fald er det bare at finde en normal kina gearing der passer til motor og få sat i.


  • #3   4. sep 2022 #2
    Smukt.
    Gearingen er ofte det største problem på 4 taktere.
    De kan meget mere end de får lov til.


  • #4   4. sep 2022 #2
    Har du nogen ide om hvad den bedre gearing ville være kaldt?


  • #5   4. sep 2022 og ja det er en gy6 motor og den køre med 139qmb

  • #6   4. sep 2022 https://www.wandamotor.com/axles-gears-c-301_1148_2528.html
    er dette noget brugbart?


  • #7   4. sep 2022 Det ligner en standard gearing. Dvs ingen forskel.

    Jeg kiggede lidt på kgi, og hvis de ikke har det så gad jeg ikke kigge på andre danske sider.
    Tjekkede lige hurtigt svenskerne og de har noget til den ene af kina motorerne ihvertfald
    https://www.twostroke.se/stage6-primardrev

    Ved ikke om det passer i din motor, men det burde ihvertfald findes med tydelig beskrivelse af det faktisk ER en højere gearing, også til din motor.
    Bare kig twostroke, scooter-attack, maxiscoot, pedparts, scootfast, damsport, 50factory, eller nogen af de andre seriøse europæiske tunshops, og læs op på om det er komptibelt med din motor hvis de ikke lige har moto c rheinhardt listet som maskine (det er znen knallerter. Thiozao zhongneng motorcycle co. Forskellige lande, forskellige sælgerløgnere, forskellige navne)

    Jeg ved ikke lige hvad standard gearing er på dem, og hvad man skal købe af gearing afhængig af hvad niveau af tun man har på.
    Men udvalget er ikke så stort så havde nok bare købt den stage6 hvis den passer.
    Det er svenske kroner så en sjat billigere i danske....

    Men læs op på det inden du bestiller.
    Hellere måle to gange og skære en gang, end måle en gang og skære to gange...


Kommentér på:
Gearing

Annonce