399 visninger
|
Oprettet:
Kan en scooter køre uden stelledning tilkoblet? {{forumTopicSubject}}
Hejsa har haft nogle problemer med at pærer springer selvom jeg har skiftet stator og spændingsregulator. Har først lige lagt mærke til at jeg har været så dum ikke at have spændt stelledningen fast et sted. Men burde den egentlig kunne uden at stelledningen er på? Og hvor skal den egentlig sidde henne? Kan huske den har siddet på mit motordæksel, men er det ikke meningen at den skal sidde på stellet eller noget i den stil?
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Kan en scooter køre uden stelledning tilkoblet?