{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
95 visninger | Oprettet:

Athena ?….PWK 28mm Kaburator. “ KGI “ eller ???? {{forumTopicSubject}}

Denne PWK Kaburator, som KGI sælger som en Athena PWK 28mm
Kaburator , kan nogen fortælle mig om det er en Athena model eller om det er en Metrakitt model …

Spørger fordi man kan læse på den ene side af PWK kaburatoren at det står “ MRDII “

Så hvad for en slags PWK er det som KGI sælger .
Er det Athena eller Metrakitt …..

Se linket “ Athena 28mm PWK
https://kgi.dk/product/41399-2505/yamaha-aerox-50-1999-2003-2t/athena-pwk-karburator-28mm

Se linket “ Metrakitt MRDII 28mm PWK.
https://www.scootfast.net/es/carburador-28mm-metrakit-mrd-ii-tipo-pwk.html

Hvad mener i det er for en PWK som KGI.dk sælger

Kommentarer på:  Athena ?….PWK 28mm Kaburator. “ KGI “ eller ????
  • #1   6. aug Jeg kan ikke se forskel på de 2, så jeg tror de er 100 procent samme vare...

• #2   7. aug Ja det er også mit svar til spørgsmål …. Jeg har så bare set den her kaburator LÆNGE LÆNGE FØR Man begyndte at kalde den for Athena osv , den hed så godt nok MRD 1 også ellers MRD2 og da MRD2 kom frem så begyndte det stille og rolig komme frem på de udlandske hjemmesider at den hed Athena MRD2 …. Også så jeg den ved KGI for lidt tid siden nu første gang , så i mine øjne er den Kaburator som KGI har ikke en Athena men en Metrakitt MRD2 … men hvorfor begynde at kalde det produktt for Athena . Jeg er ikke i tvil om det en fin kaburator , men jeg syndes da ikke Athena skal have æren for det hvis det er
    Metrakitt der har forarbejdet denne PWK kaburator

• #3   7. aug Sådan er det med stort set alle pwk kopi. Kaburatoren har højst sandsynligt intet med hverken metrakit eller Athena og gøre. Ligesom alle de andre kopier der har været m, koso, motoforce, stylepro, ms osv osv osv

Hverken metrakit eller Athena producere karburator selv. De køber dem ved en anden producent og med den nål og spjæld osv efter deres ønske og får deres navn på efterfølgende

Kommentér på:
Athena ?….PWK 28mm Kaburator. “ KGI “ eller ????

x