{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
352 visninger | Oprettet:

Vga explora euro 5, ny model. Nogle der kender begrænsningerne? {{forumTopicSubject}}

Jeg har den sprit nye euro 5 explora men kan ikke finde værksted manualer eller noget....

Er det bare en ledning til cdien? Hvis ja hvad farve?.
Er der indsugning begrænsing?
Vario begrænsning?
Udstødnings plumb?

Jeg er bådmekaniker så i behøves ikke skære det ud i pap bare hurtigt og simpelt, for det er forfærdeligt at køre med.

Tak på forhånd (-:

Kommentarer på:  Vga explora euro 5, ny model. Nogle der kender begrænsningerne?
  • #1   18. nov nej de ny euro 5 er med indsprøjtning og dry et der ikke nogen som har knækket inu

• #2   18. nov Er det her da ikke kaburatoren? Der sidder choker og det hele. Så er vel ikke kun et indsugning spjæld

profilbillede
  • TT
    TT Online Tilmeldt:
    maj 2019

Følger: 1 Følgere: 11 Emner: 1 Svar: 1.115
    #3   18. nov Det er en elektronisk styret karburator hvor motorstyringen kontinuerligt trimmer benzin/luft forhold via en elektrisk magnetventil/dyse i forhold til hvad lambdasonden og andre parametre giver af input. Den kan forstøve benzinen mange gange finere end når en almindelig "dum" karburator bare trækker benzin op gennem en dyse.

Der findes ikke nogen tuningsmuligheder til det, i al fald ikke endnu.

• #4   18. nov Okay æv, sikke noget lort.
    Det er bare træls at når du køre de syge 20 så hoster og hakker den fordi den begrænser føltes ligesom en helt normal fartbegrænser til en totalter hvor den fjerner gnisten over set rpm/fart.