{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
127 visninger | Oprettet:

Kan ikke pille skiven {{forumTopicSubject}}

(Hot 50)

Når jeg piller skiven og sætter blæserhjulet på krumtappen kan jeg ikke sætte gribestjernen på fordi der ikke er plads nok på krumtappen. er meget forvirret.

Er også lidt forvirret over at kileremmen er bredere en glidebøsningen når jeg har sat variatoren uden på. nogle idéer?

Kommentarer på:  Kan ikke pille skiven
  • #1   13. okt det er fordi du har glemt at klemme rem sammen før du løsnet møtrik tryk remmen sammen så tæt på koblingen som du kan I mens den sidder som på billedet så bliver den lidt længere så kan du samle variator uden griber til kickstarter når du ikke kan spænde møtrik mere med fingere så tryk remmen sammen igen spænd igen og forfra indtil du er helt i bund med møtrik så kan du montere griber også spænde med fingere igen og tryk remmen og forsæt til du ikke kan spænde mere så drej motor med hånden 2-3 omgange så spænd med slagnøgle

• #2   13. okt Det ku også tyde på rullerne er rullet ud. Da du satte varioen i.
    Så den ikke kan klemmes helt sammen fordi rullerne sidder forkert i den nu.

Plejet at samle den, med bagplade og rullerne de rigtige steder, og så holde den sammentrykket mens jeg presser den tilbage ind på plads.

Der bliver ikke mindre plads af man fjerner ringen ihvertfald

Kommentér på:
Kan ikke pille skiven

x