{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
288 visninger | Oprettet:

Stage 6 oversize kit Peugeot... {{forumTopicSubject}}

Hejsa!

Sagen er den at siden jeg satte ovenstående på min SF så har jeg tabt 15 km/t ca... Skiftede kobling til Stage 6 Sport Pro samtidig, tror dog ikke på det har nogen indflydelse. Jeg har skiftet dyse også, til 4 numre højere, det var hvad den kunne tage.
Den kører også lidt sjov, svært at forklare, men lyder/mærkes som falsk luft agtigt, pillede membran ud og fandt ud af at den intet siger, når man blæser i den. Kan det ikke være det der er galt?

I fald, hvor kan man få nye plader til den? Speedline har udsolgt af dem der passer. Gider ikke klip selv.. Og er der evt en anden membran som passer i oversizekittet? Evt fra andre scootere?

På forhånd tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stage 6 oversize kit Peugeot...
  • #1   14. sep 2021 Der skal formentlig en anden vægt ruller i.

    Ved ikke hvorfor membranen sku tage skade af der bliver skiftet vario? smiley


  • #2   14. sep 2021 det har jeg da heller ikke skrevet? smiley

    jamen har skiftet fra 5, til 5.5 og til 6 også.. skal jeg virkelig højere op..

    det jeg mener med membranen er, at før i tiden var det i hvert fald sådan at hvis ikke den sagde sådan en dyb fløjtelyd når man puster i den, så virker den ikke ?????


  • #3   15. sep 2021 Ved ikke med membran, har aldrig haft en der var i stykker faktisk. De har altid bare virket.

    Synes mange starter med at skifte alt muligt som en slags udelukkelsesmetode, tændrør sikringer tændspole osv. når noget er galt.
    Eller gennemgår en rituel tjekliste af rense tændrør, tjekke kompression, blæse karb igennem, tjekke spænding osv i blinde.

    Tit er løsningen selvsagt i bagklogskabens lys, eller hvis man havde tænkt efter, før man som regel bliver tvunget til det alligevel fordi de andre ting man køber/renser/tjekker fordi man plejer, ikke giver pote.

    Evt optag video af problemet og del på scooteforum dk på facebook eller speedline scooterforum på face.
    Så ska du nok få gæt i øst og vest og som regel er der en eller anden der har haft præcis samme problem med præcis samme maskine.

    Ud fra hva jeg lige ku se der er på din sf2 af dele så kan det være meget. Ud fra det du beskriver.

    Googlede lige hurtigt "blæse i membran lyd" og der kom lidt svar på om den ska sige noget.
    I kommentarerne på den her video bl.a.
    https://www.scootergalleri.dk/video/diverse-scooter/89985-membran_hjaelp
    Vil mene den ska sige båt smiley


  • #4   15. sep 2021 det med at jeg har tabt fart, er sket ifm. AG jeg skiftede til Stage 6 oversize membrankittet, derfor mistænker jeg det er her problemet er, og ja, at membranen skal sige den lyd smiley

Kommentér på:
Stage 6 oversize kit Peugeot...

Annonce