{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.474 visninger | Oprettet:

Brian B
Brian B
Tilmeldt:
16. nov 2020
Emner: 1

Peugeot Tweet 50 4-takt fra 2018 - konstatering {{forumTopicSubject}}

Peugeot Tweet fra 2018 og frem er model e4 (Euro4) den kører ikke med CDI, men ECU placeringen af denne sidder med stor sandsynlighed forrest ved hornet. Styrplast mod fører skal først af, dernæst lodret plast mod førerens ben, herefter kan man afmonterer frontplast, hvis man synes det skulle være nødvendigt (sidder med sikkerhed ikke fra batteri og bagud).
Der er ingen begrænsninger i udstødning- eller indsugningssystem.
Standart ruller ved vario er 8,5 grams - skift dem til 7 grams og så kører scooteren langt bedre og trækker bedre - topfart ned ad bakke ca. 42 km/t. lige vej 35/37 km/t.
Forskellen mellem 30 og 45 knallert er helt sikkert bare vario og ruller evt. også kobling.

Det de tunge standart ruller gør er at maxe vario ud så remmen kører øverst på skiven, hvilket gør at motoren ikke kan trække læsset og motoren falder derved i omdrejninger. Det er en dårlig løsning, da det slider unødigt på rem og kobling som igen giver mere varme fra sig, kan heller ikke se at det gør noget godt for motoren der er konstant presset ned i lave omdrejninger.



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Peugeot Tweet 50 4-takt fra 2018 - konstatering

Annonce