{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
115 visninger | Oprettet:

Indstilling {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen. Så har jeg endelig gået knallerten samlet og til at tænde og stå i tomgang efter jeg sætte den nye Athena racing, lejer og pakdåser i.

Den vil næsten ikke tage ved med 7g ruller.. Og med 5g ruller tager den slet ikke ved.. Har den lette trykfjeder i som.fulgte med variatoren.. .. som er meget blød.. Og så grønne trim i malossi fly clutch
. ..tror i jeg skal ha den røde malossi tryl 32kg i? Eller hvad tænker i

Opsætning på yamaha jog space

Athena racing ø10 cylinder
Athena racing krumtap
21mm stylepro dellorto kopi med dyse 100
Malossi multivario med 7g ruller
Malossi fly clutch med grønne trim og blød trykfjeder
Std gearing og tænding

Kommentarer på:  Indstilling
  • #1   19. jun Hvilken udstødning?

• #2   19. jun R setups 11k udstødning .. Og j den køre normalt i høje omdrejninger og med lave ruller.. Men ikke på min jog... ved fandeme ikke hvad det er.. om det er malossi multivario som kun vil køre med 7g og op.. For jeg har prøvet alverdens ruller under 7g.. Og den vil ikke tage ved.. Men tænker jeg prøver at skifte til den strammere trykfjeder, den røde malossi hvilket er på 32kg. Før jeg skiftede til athena racing krumtap kørte den skide godt.. Men en trængte til at få nye lejer.. Og så tænkte jeg at jeg ligeså godt kunne skifte krumtap nu når jeg havde sat Athena evo/racing på den.. hvis ikke den røde tryk fjeder virker.. så ved jeg snart ikke.. Har også stylepro deltakopi kobling med gule malossi trimfjedre.. lige nu kører jeg med malossi fly clutch med grønne trim.
    Grøn malossi sport trim: 5000-7000 omdr.
    Gul: 6000-8000 omdr.

• #3   19. jun Som du selv er inde på så vil den 32kg fjeder nok afhjælpe dit problem en smule, men du skal meget længere ned i ruller end 7g, vil skyde på 4,5-5g er mere passende til din opsætning.

• #4   19. jun Jeg tror at du skal have en til at se på din motor for dig for jeg tror at den skal skilles og samles igen med alle de fejl den har

• #5   19. jun Ok prøver med råd tryk og 4.5g ruller. Tak Kevin E smiley

Kommentér på:
Indstilling

x