{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Variator
  • #1   1. apr 2020 kan godt være du ikke er tilfreds med din variator, men husk nu også at skifte blæsehjulet foran vario, så du får en med større dia og anden hældning så det matcher bedre til din vario, så du får mere udnyttelse smiley

  • #2   1. apr 2020 skal jeg skfite det til det der stage6 cnc ? den der blade uden riller

  • #3   1. apr 2020 det er en mulighed, der er self også andre og vælge imellem. men som udgangs punkt skal den ikke være standard smiley

  • #4   2. apr 2020 Tak for det min ven, det hjalp merget, det får jeg bestilt med det samme

  • #5   2. apr 2020 Ved godt mange vil brokke sig nu .. men jeg har oplevet mange køre med den her
    Stage6 sport Pro vario til lige netop Athena evo og sport ...
    Og jeg indrømmer sku gerne jeg blev en overrasket over hvad deres sonic og jog scooter kunne i optrækket med Athena kitt på ... jeg bruger selv sports Pro vario til min Aerox med due plus2 kittet på .. og den gør det altså kanon den vario ...
    jeg tror polini evo vario du viser , er lidt overkill til at Athena evo , eller okey den kan vel bruges på mange cylinder med et godt resultat også , men jeg tror sports Pro vario vil give dig mindst lige meget for mindre pengene når vi kommer til ydelsen ..

    Men dette er så bare en meningen jeg har m og har set folk køre med den vario fra stage6 på Athena evo og sport. .. men jeg har aldrig prøvet en scooter med de to dele sammen men jeg syndes bestemt de gik godt da... smiley

    https://speedline.dk/yamaha-aerox-foer-2003/variator-1/variator-stage6-sport-pro-s-s6-5816601

    Husk en god kilerem , som tillader at starte så langt oppe på din remskive som muligt ,,, og polini remmene er i den kanon fine længde


  • #6   5. apr 2020 #5
    Tak for dit råd, sætter jeg pris på. Kan være jeg skal starte med at skifte rem til polini kevlar? Men det må vente til næste gang jeg skal bestille ting.. har lige bestilt reservedele for 3000.. athena krumtap, 21mm kabu, 11k udstødning,delta kopi.
    Går i gang med at skille motorblok af og montere krumtappen smiley lejerne og tappen ligger i fryseren pt


  • #7   5. apr 2020 Ja men bare du ved det ... så er du ops på det hele ... det lyder satme fedt de du skal i gang med .. elsker sådan noget. Jeg bruger dog aldrig fryser , jeg bruger altid kun varmepistol og fryse spray ... det tager vel max 30min ca så blokken klar til at spændes sammen og gøres tæt med pakning

  • #8   5. apr 2020 #7 Det vil jeg huske til en anden gang, varmepistol og frysespray.
    Min allerførste gang montering af krumtap bliver med stormlighter og fryser smiley ..
    Jeg er faktisk lidt nervøs.. hvis nu jeg gør noget forkert,.samler noget sammen i forkery rækkefølge.. og håber buzetti aftrækker fra speedline til 69 kr virker til tændingen. Men glæder mig dog til at det hele er samlet og jeg skal indstille og køre på den smiley har siden jeg mistede mit forrige 11k rør , kørt med malossi wild lion til mit athena racing cylinder.. og det er ikke så fedt synes jeg smiley men ville ikke købe nyt 11k rør før jeg også fik opgraderet fra standard tap til tun smiley tror den bliver en del hurtigere smiley håber ihvertfald


  • #9   5. apr 2020 Kan være jeg bliver nød til at filme når jeg skiller tænding og starteren bag vario.. bare for en sikkerhedsskyld

  • #10   5. apr 2020 Ja det ville være en god ide at filme det første gang så du kan samle det igen uden bøvl osv

Kommentér på:
Variator

Annonce