{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
125 visninger | Oprettet:

Tunr Bremsemaster {{forumTopicSubject}}

Hey har købt denne tunr bremsemaster fordi jeg syntes den er vold fed men den virker ikke ved ikke om det er min opsætning på billederne der er noget galt med? Men hvis ikke så har jeg prøvet at udlufte den i rimelig lang tid og kan ikke få den til at bremse eller blive strammer!?

Kommentarer på:  Tunr Bremsemaster
  • #1   26. mar

profilbillede
  • #2   26. mar Den laver ikke tryk ryk lidt i bremseslangen

• #3   26. mar Husk at lav et ånde hul i flasken ... Og gør du sådan her...

Fyld din bremse marster helt op med det olie du skal bruge ..
    og så i første omgang åbner du udluftnings skruen . Sætter en benzin slange ned over skruen og sug så i slangen indtil du kan se olien den benzin slange ... og luk så for den kuren nu .. for nu er der så olie igennem bremseslangen dette ved vi..

Fyld bremsemarsteren op igen ... og sørg for benzinslangen til udluftningen skruen er i flasken ( husk ånde hullet )

Pump så nogen gang og hold den inde din grebling
    Åben så skruen og hold din grebling inde og så lukker du igen for skruen til udluftningen og så slipper du greblingen ...
    pump så engang og hold den inde.
    Åben ved udluftningen skruen og hold greblingen inde indtil du har lukket for skruen igen,
    Husk at sørg for din bremsemarster er fyldt op hele tiden så den ikke suger luft...
    pump så og hold greblingen inde og luft ud med skruen husk at hold greblingen inde og luk så igen for skruen
    Pump igen hold den inde og udluft så igen og luk skruen slip så greblingen igen
    Pump igen - hold inde - udluft - luk igen - slip først greblingen igen efter udluftningen -
    Osv osv osv. .. dette gør du hele tiden indtil du ikke ser den mindste luftbobler i benzin slangen.
    Og når den er fri for luft så lukker du skruen igen og så pumper du nogen gange så bliver den stille og rolig hård igen så burde den virke,,

BARE HUSK ALTID HOLD GREBLINGEN INDE NÅR DU UDLUFTER OG INDTIL DU HAR LUKKET DEN IGEN og sørg altid for din olie kop er fyldt op med bremsevæske, ALTID for hvis den bliver Tom din kop så er der luft i systemmet igen igen igen igen he he
    og du skal nu starte forfra “ HELT “ forfra smiley

Jeg suger altid i benzinslangen indtil jeg ser bremsevæsken i benzinslangen. Så slipper du for at pumpe i længer tid..
    jeg husker bare ikke lige om du skal holde greblingen inde mens du suger i slangen ... mener jeg gjor det ... for ellers er der ikke adgang til bremsevæsken i koppen ..
    IGEN IGEN. Husk fyld din koppe op med bremsevæske når den er omkring sidste streg på koppen...

Og Jo de bremse marsters du bruger er mere fede.. bruger dem selv på den Aerox projekt som jeg er ved at bygge op i denne tid... smiley

• #4   26. mar Du skal ikke trykke bremseklingen ind mens du suger i slangen, så kommer der ikke noget bremsevæske igennem smiley

• #5   26. mar Okey så det omvendt ,.. kunne ikke helt huske det nemlig og jeg gjor det , for man pumper satme så mange gange når man skal udlufte det skidt..

• #6   26. mar Ja de kan godt drille lidt. Hvis den er helt umulig, men kan lave et lille smule tryk, så kan det tit hjælpe at pumpe 4-5gange hurtigt, holde grebet inde og sætte en strips omkring og lade den stå en halv times tid eller mere. Så komprimeres luftboblerne og kan nemmere finde op i bremsemasteren. Når du klipper stripsen over trykkes luftboblen baglæns op gennem bremsemasteren.

Nu er den der med almindelig gummi/forstærket bremseslange, så den er ret simpel at få liv i, men man skal vide hvordan man gør, ellers går det hurtig galt.

• #7   27. mar Jeg ved også de kan drille meget , og give en den tanke at bremsekaliberen slet ikke virker eller hullet i bremse slangen lige pludseligt er for lille smiley ha ha ha osv med de tanker, men hvis man så bare overvinder den tanke så lykkes det som regl l de tanker kan være i hovedet op til 1 time hvor man igrunden kun pumper og lufter ud samt lukker igen for skruen osv osv men det sker nada.. men når man så er ved at være færdig med at gide bøvle med det, så lukker man skruen igen lukker lågen til bremsevæsken på bremse marstarne , også slutter man som regl lige af med en Ninja hug på greblingen og så
    “ VUPTI “ så bliver den hård stille og rolig ( og det var bremse grebet jeg mente ) smiley smiley smiley

• #8   27. mar Tak for svarene jeg vil lige prøve imorgen i et par timer men tænkte også på om jeg kunne lade det stå til natten over hvis bremsemasteren var fyldt med bremsevæske?

• #9   27. mar Ved godt beskeden er sent svaret , men du burde sagtens kunne lade det så , bare husk luk for udluftningens skruen og skru låget på væsken på din bremsemarstar...

• #10   27. mar Fik du din hot til at kører ? smiley

• #11   27. mar Hejsa... som en brugeren over over mig skriver,

Fik du den til at bremse din Scooter igen

• #12   27. mar Hvis ikk den kører så er bremserne ikke så vigtige igen smiley

• #13   28. mar Ja jeg fik den til at køre igen det var bare at rense karburatoren haha, men gjorde det i 1 måske lidt mere igår for at få den til at bremse og når tankerne kom skruede jeg låget på og venter til idag

• #14   28. mar Super nok så var det måske slet ikke så slemt igen som du først troede eller var ved at blive bange for .... he he for det udluftning kan nogen gange tage meget af ens tid

Kommentér på:
Tunr Bremsemaster

x