{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Mkll eller mallossi teamspeed?
  • #1   23. mar Udover det 2 kit der overhovedet ikk kan sammenlignes så team speed

De har stadig rekorder i fart og hk her hjemme.

Mk2 har aldrig vundet en skid og er meget sjælent set over 20 hk.

• #2   23. mar Helt klart malossi.
    S6 kittet er vist lavet til at yde bredt.
    På en drag maskine er man kun ude efter topeffekt.

• #3   23. mar To vidt forskellige cylinder du ikke kan sammenligne på nogen måde

• #4   23. mar Hvad vil i helst anbefale af alle cylindre?

• #5   24. mar Til drag?
    Noget 100cc 2fast f.eks.
    Men så er man typisk ude i noget der koster 100% mere for 20% mere ydelse.
    Hvad der kan anbefales afhænger af dit behov, budget, ambitioner, tid, evner osv.

• #6   24. mar De kan sagtens sammenlignes.. på flere punkter
    He he he he smiley smiley smiley smiley
    De har begge to runde stempler
    De bruger begge to bund og top pakning
    De er begge i alu ...
    osv osv ...

Ej det sant nok de kan slet ikk sammenlignes ...... men må da indrømme at stage6 kittet alligevel er rigtig fint at det kan lave op til 20hk på AC kittet også prisen i betrakning ..

• #7   27. mar Hvor mange i dk har du set smide 20 hk på ac kittet på mk2 ? smiley

De kraftigste kits på markedet er roost, 2Fast og team speed / team cross. Testa rossa og big evo og ellers alle de andre RD HK osv osv smiley

Om man vil køre bane eller sprint er i og for sig lige meget da kittene ka hva de sættes op til.

Et mk2 kit er et fint kit til prisen ja men kommer aldrig til og blande sig i toppen hverken inden for hk, sprint eller bane kørsel

• #8   27. mar De kits du nævner er jo LC kits og selvfølgelig er de noget af der vildeste ... helt bestemt ...

Og jeg har ikke set noget smide 20hk men jeg skrev at de stage6 kits Kunne lave op til 20hk , det skulle forståes at de ikke smider 20hk men at de godt på vej der op af hvis det lavet rigtig i opsætningen

• #9   27. mar Stage6 racing mk2 klassificeres mig bekendt som et semirace/midrace kit.
    Så mja de to kits trådstarter nævner indledningvis er jo i hver sin kategori af tun

• #10   27. mar Det nu heller ikke noget som der skal diskuteres igrunden på dette emne ...

Han spørger hvad han skal vælge ...

Lad os lige prøve at hjælpe ham.
    Kan nogen måske skrive hvad udlempe og fordele er..

Stage6 til Drag = udlempe
    Stage6 til Drag = fordele

——————————-

Malossi til Drag = udlempe
    Malossi til Drag = fordele

• #11   28. mar Stage til drag

Ulempe = ikk stærk eller hurtig nok
    Fordel = er billig

Mallosi til drag

Ulempe = er dyre end stage 6
    Fordele = er hurtig kraftfuldt og holdbart smiley

• #12   28. mar Jammen så er det jo Malossi som bør vælges .... på lige netop de grundlag oven over smiley

• #13   29. mar Til dit oprindelige spørgsmål --> Har rullet en del maskiner og kørt med begge kit´s os, og ville vælge malossi ts/tc til hver tid alene af den grund det er sprint og DU vil aldrig kunne vinde nogen pokaler med mk2 i nogle klasser herhjemme. (jeg vandt kun pokaler sidste år med mk2 pga det var i outlaw)

Og til hvad jeg vil anbefale af alle cylendere -->
    Pas faktisk hehe Foey har fx dk´s hurtigste 70cc scooter med et "gammelt" ts/tc kit som laver 25hk+ og kører fra 2fast bla, så husk det ikke altid er hvad kit du bruger men os hvor meget DU ved smiley Jeg bruger selv 70cc roost på min sprinter men er i tvivl om hvad jeg havde valgt hvis alle kit´s stod foran mig hehe

Kommentér på:
Mkll eller mallossi teamspeed?

x