{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stage 6 pro sport VS Athena 47,6 racing
  • #1   13. jan 2020 helt klart den første det er ægte italiensk kvalitet med en god og slidstærk nikasil belægning den anden er noget opreklameret Kina lort smiley

  • #2   13. jan 2020 HOVSA jeg skrev forkert jeg mente naturligvis den sidste

  • #3   13. jan 2020 Nu jeg forvirret. Prøv igen hah

  • #4   13. jan 2020 smiley køb Athena kittet

  • #5   13. jan 2020 Athena fremstiller begge kit.... ( på deres fabrik ).
    Stage6 har ikke en fabrik.


  • #6   13. jan 2020 Hvilket er så at foretrække?

  • #7   13. jan 2020 helt klart Athena 47,6 fra min side


  • #8   13. jan 2020 Hvorfor er det lige Alle nævner Athena som det bedste,
    Jeg mindes bestemt at læst et sted på nettet at Stage6 bliver produktseret på Athena fabrikken , så umilbart skulle man vel mene at kvaliteten af den aluminium og jern type de bruger er ens , så derved også kvaliteten , hvis ikke den er ens , så tror jeg slet ikke på at stage6 måske skulle bruge en rigtig dårlig alu kvalitet , når jeg nævner kvalitet så mener jeg ikke opbygningen af cylinder mærkerne , for selv om de ens eller ikke så kvaliteten af alu vel ikke lige frem dårliger , så alt i alt , er det vil ikk noget der heder Athena er bedre stage6 eller stage6 er bedre end Athena , det eneste forskel der på de to mærker er vel at Cylinderne mellem stage6 og Athena er bygget op forkelligt men det behøver ikke betyde den ene er bedre eller dårliger end den anden cynlinder..

    Men min mening er så at jeg havde valgt Stage6 ... jeg syndes et eller andet sted bare der er noget mere power i deres cylinder og ikke mindst så syndes jeg nogen gange Athena på en eller anden måde når det bliver godt varm at det så mister sin ydelse en smule , dette syndes jeg ikke man oplever ved stage6 . Men som jeg plejer at sige., dette er en mening jeg har , det behøver ikke rigtig cylindret opfør sig sådan ,

    Men ydelsen er vel lidt bedre med Athena Racing end stage6 sport Pro
    Men jeg havde nu valgt stage6 sport Pro alligevel .... ingen tvil der , eller stage6 Racing som jeg måske syndes ville være mere fair at sammenligne hinanden med ,
    Sports Pro er vel kun en sports kitt med lidt mere ydelse end sport og lidt mindre end Racing ,..


  • #9   13. jan 2020 Læste bare på en hjemmeside at sport pro ligger på en ydelse mellem 14-17hk.
    Og Athena racing kan yde op til 17hk?

    Udfra de forskellige beskrivelser burde de da ikke ligge helt langt fra hinanden..

    Prosport: https://www.scooter-attack.com/zylinderkit-stage6-70cc-sport-pro-mk-2-achse-12mm-mbk-ovetto-neo-s-s6-7416605-38.html


  • #10   13. jan 2020 Siger heller ikke det forkert ... he he ... jeg har aldrig syndes om Athena men det mest fordi jeg syndes det der med at den bliver hurtig træt når den er varm nok , altså det er sikkert mig der i vejen med ,,det er jeg klar over. Men igen det er min ærlig mening , jeg tror ikke det noget direkte dårlig Athena mærke , der jeg er sikker på da findes andet som er meget dårliger he he.

  • #11   13. jan 2020 Prøve at køb stage6 street race istedetfor , det billiger og i nogen test skriver de at det mere eller mindre næsten bare er stage6 sport Pro bare i jern udgaven ....
    jeg brugte street race på Aerox engang , og jeg indrømmer jeg har aldrig prøvet en sport cylinder som var så effekt stærk , den gik virkelig godt med det på .. og fordi andre siger fordi det jern at så det ikke så vildt osv , så ligger det her street race kun ca 1-2 hk under sports Pro i hele ydelse kurven og det er skulle være ca 0,7hk mindre end sportspro ved omkring 10,000 RPM men det noget jeg har læst et sted, ser lige om jeg kan finde linket til dig der står mere om sports Pro udgaven der i linket , men skal først finde det


  • #12   14. jan 2020 Okay det var jeg ikke klar over at ydelse lå så højt på street race udgaven. Fordi så er der også lidt flere km i cylinderen / stempel ??

  • #14   14. jan 2020 Jo altså dette er noget jeg læste på et forum et sted . Mener det tysk forum , kan bare ikke finde det igen for er ved lede efter det , men jeg har set noget lave 12hk med streetrace og det faktisk mere end polini Corsa så det ikk helt dårlig , men dette var på en Aerox Lc udgaven ... selvfølgelig er det mere gang i sportspro, men folk undervurder tit stage6 s sport cylinder i deres streetrace udgave

  • #15   15. jan 2020 Sport Pro er kendt for at yde fornuftigt, have en fornuftigt kurve på et bredt udvalgt af udstødninger og holde rimeligt godt, taget i betragtning at det kun har en enkelt stempelring.

    Sport Pro MK2 skulle hedde sig, at det kan yde "op til 16 HK".

    Jeg havde valgt Sport Pro og sat det sammen med 11K, Yasuni R, Yasuni C16 eller Nardo.
    Måske endda R-Setup Black ( mener jeg at den hedder ).


  • #16   15. jan 2020 Sport pro, er bare udsolgt alle steder desværre. Og ingen ved hvornår det kommer på lager igen..

    Har spurgt indtil Airsal T6 racing 47,6 12hk.
    Men har læst at det ikke sku være så god i Topfart en..


  • #17   15. jan 2020 Fra scooter attack.

    profilbillede
  • #18   15. jan 2020 hvorfor laver du ikke dem vandkølet så kan du da sagtens få sportspro igen , det ikke fordi det koster det vilde for en
    Vandbeholder - køler - slanger - pumpe . Det havde jeg uden tvil overvejet at gøre .. Dine muligheder med LC system er bedre .. og det findes mange brugte komplete køler systemer til billig penge ... så det havde jeg alt tænk over hvis jeg var dig


  • #19   15. jan 2020 Hvis du vil have et kitt der trækker rigtig godt og har en god høj RPM med masser af bundtræk og topfarten er skam heller ikke dårlig , så se mere til dette kitt her
    Og tænk ikke over de folk som taler dårlig om det... det er en grund til de gør det , og det som regl aldrig cylinders skyld he he he dette kitt her lige sp mange hk som sportspro og trækker en del mere i bunden end sportspro, fordi sports Proen skal først op i RPM før der sker noget , dette kitt trække på samme måde som sport kit gør , altså der trækker fra lave RPM allerede og har en god top fart ... og fordi der støbejern så tag ikeke fejl af det.. det kan sagtens skubbe din jog R frem af i gade billedet.. he he
    Det udsolgt ved speedline , men det kan vel findes andre steder også ...

    https://speedline.dk/yamaha-jog-r/cylinder-1/cylinderkit-top-performances-racing-gold-line-70ccm-oe10mm-s-t-9930030

    Jeg bruger selv due plus 2 på min Aerox , men det var dette kitt jeg linkede til dig som var skyld i jeg ville have due plus på , jeg fik af vide den gang det mindede lidt om hinanden nemlig så derfor købte dueplus til min Aerox for det gold Line fantes ikke i vandkølet cylinder...



  • #20   19. jan 2020 Athena Racing. Og så smæk en Rsetup 11K på det

Kommentér på:
Stage 6 pro sport VS Athena 47,6 racing

Annonce