{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.236 visninger | Oprettet:

Hvilken karburator? {{forumTopicSubject}}

Og hvorfor?
Valget står mellem

- Stage6 r/t pwk 21mm

- Dellorto phbg black edition 21mm.

Evt en polini....

Fordelen ved Dellorto er at den er nem at få standard luftfilter på, og den går i standars studs.

Fordelen ved stage6 er bedre gasrespons og indstillingsmulighed. Og større bundkar.

Er stage6 virkelig så meget bedre, at det kan svare sig at slås med tilpasning af standard luftfilter, købe en studs til 300kr og sætte sig ind i indstilling af pwk karburator??

Resten af opsætningen:
Stage6 88cc
Stage6 membran
Tk carrera udstødning
Standard luftfilter
Standard tænding
Airsal xtreme 45mm krumtap
Ingen oliemixer

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Montering af IKEA badeværelsesmøbel med vask (102 cm) – klar til ophængning 1.700 kr.
  • Flytte loftslampe 500 kr.
  • Fældet et stort træ 3.850 kr.
  • Skift af lås i kolonihave 1.740 kr.
  • Montering af IKEA seng, sofa og gardinskinner 2.550 kr.
  • opsætning og tilslutning af lamper 900 kr.

Opret en opgave



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Hvilken karburator?

Annonce