{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.078 visninger | Oprettet:

Standard luftfilter eller åben til 17,5mm {{forumTopicSubject}}

Har en PGO Hot50 med 17,5mm. Karburator.

Vil høre om standard luftfilterkasse med Polini Air luftfilterindsats, vil kunne erstatte Polini CP 30º powerluftfilter???

https://speedline.dk/pgo-hot50-12-6-eger/luftfilter/powerfilter-polini-cp-30-46mm-s-p-203-0097

https://speedline.dk/pgo-hot50-12-6-eger/luftfilter/luftfilter-polini-air-ark-30x42cm-s-p-203-0145


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Standard luftfilter eller åben til 17,5mm
  • #1   9. nov 2019 Jeg kører med polini CP 21mm og standard luftfilter..
    Ikke optimalt, men det går??
    Og den ser lovlig ud??


  • #2   9. nov 2019 21mm og standard luftfilterkasse er jo også tosset. Du for jo ikke noget ud af det, da der på ingen måde kommer nok luft igennem. 17,5mm kan godt køre med standard luftfilterkasse. Men jeg ønsker bare ikke at midste effekt, derfor jeg spørg om erfaringer med standard luftfilter og 17,5mm på Hot50.

  • #3   9. nov 2019 Der kommer fint luft igennem ??
    85-90 km/t er skam fint til mig.


  • #4   9. nov 2019 Jeg kørte med uoriginal dellorto 17,5mm før og standard luftfilter.
    Jeg har med 21mm fået en del mere kræfter op ad bakke og hurtigere optræk, men den er ikke så stabil i lave omdr.
    Og det er trods at jeg har prøvet forskellige indstillinger, både inddysning og vario/kobling.


  • #5   9. nov 2019 Jeg har Polini CP 17,5mm, som trækker vejret igennem Polini CP 30º luftfilter (Du kan se det hele på min profil)

    Og det køre i verdensklasse. Trækker super jævnt fra start til top. Køre bedre end min gamle Sonic. Har bare et stort problem. Hvis man bare ønsker en lille smugle frisk acceleration, så brøler den som en elg i brunst. Og det er ikke holdbart på længere køreture. Og løsning nummer et er standard luftfilterkasse. Men ønsker heller ikke miste effekt.


  • #6   9. nov 2019 Martin har du prøvet med andre tomgangsdyser eller prøvet at rykke nålen ned f.eks?
    Det ku være det ville hjælpe på de lave omdr nemlig


  • #7   27. nov 2019 Hej MAF
    Undskylder for det sene svar, men ja.. smiley


Kommentér på:
Standard luftfilter eller åben til 17,5mm

Annonce