{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  R Setup
  • #1   7. sep Er det støbejern?

• #2   7. sep Hvis det er red top så er det 47.6 alu..

• #3   7. sep Hvorfor overhoved købe brugte dele, der ikke er komplet?

• #4   7. sep Jeg havde også et r setup med red top, jeg skrev til msp tuning over messenger og fik svaret "du skal bruge et Malossi mhr 47,6 stempel"

• #5   7. sep Tommy har du ikke råd til en bil eller er du bar sådan en der ingen vemner har som skal gøre sig klogere end de her 16årige drenge her inde? Det fair nok de guldkorn du kommer med men resten af de der kommentare med du ikke fatter man køber ukomplette cylindrekits og at du ikke fatter man gider køre på en yamaha sting fra 80erne sys jeg er latterligt. Folk spørg ikk hvor dum du er men om de ting du fantisk har forstand på

• #6   7. sep Jeg fik det med i en handel smiley

Jeps det er redtop

• #8   7. sep #5 kunne være mere sandt , scootergalleri.dk ville være meget meget bedre sted hvis man kunne vælge en bestemt slags fra , og måske sætte dem ind på en anden side med scooter , så kunne alle os som er så dumme i deres øjne bare henvende sig til dem hvis det var noget vi ikke vidste noget om eller om der var til tilladt at købe det til ens scooter osv , så slipper vi alle få at hver gang der skrevet noget at være nervøs for at blive direkte nedgjort fordi man evt har kommet en ide til noget .... eller bare en simpel lille hjælp for at gøre den anden brugers dag bedre måske ,,, smiley
    Kæft det ville være skønt mega skønt ...

• #9   8. sep #5
    Først bruger man penge på et brugt kit, hvor stemplet mangler.
    Hvorfor mangler stemplet overhoved? Fordi at det ligner lort...
    Og så skal man købe et nyt stempel, sol så viser sig ikke at have præcis samme højde, som det rigtige stempel og så bruger man en masse timer på det.
    Og man stiller en masse spørgsmål, hvor man starter ud med at undlade at fortælle at stemplet ikke er det rigtige stempel og så bruger vi en masse timer på det.
    Altsammen, fordi at man vil spare 2-300kr på en scooter, hvor man allerede har tun på for 2000kr og hvor man nok er har givet 5000kr for scooteren.

Spørg du bare "Michael" med en Hot50 om det.
    Shit det har taget mange timer, at indse at det var en skidt idé at sætte en brugt Simonini cylinder på, med et forkert topstykke og et forkert stempel.
    Squish passede slet ikke og kunne ikke komme langt nok ned og den trak af helvedes til.

Så jeg har det slet ikke dårligt med at ryste på hovedet af den slags beslutninger, når jeg ved hvad det skal føre med sig.

• #10   8. sep Så ryst hovedet uden og kommentere det. Du 46 år gammel og han er 16. Køb en bil og kom ind på bilgalleri.

• #11   8. sep Jeg har en bil, en Maxi-Scooter og en 45kmt scooter. Og jeg er på alle 3 gallerier.
    Hvis jeg ikke kommenterer det, så fortsætter det jo.
    Så har jeg ikke gjort noget for at afhjælpe fremtidige fejltrin.

• #12   8. sep Okay har aldrig mødt dig på bilgalleri så meget som her inde. Men de os noget ældre på bilgalleri. Det fejltrin i dine øjne at køre yamaha sting og købe brugte stumper. Kan forstå det hvis det er direkte tåbeligt det folk gør men sådan nogle små ting som det her.

• #13   8. sep Der er da ikke et fejltrin, at køre på en Sting.
    Jeg vil dog mene at det kan være et fejltrin, at købe en der skal sættes i stand.
    Der kan blive mega dyrt og man skal nok være lidt af en niche nørd, hvis man vælger at gøre det.
    Jeg kan langt bedre forstå de der vælger at købe en gammel Vespa 125 ccm fra 70erne.
    Der kan man få nogle seriøse tilsæt til på 170ccm og deromkring.

• #14   8. sep Jeg er ikke så tit på BG og når jeg er, så er det mest inde under bilstereo.

Kommentér på:
R Setup