{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Airsal T6-Racing 70ccm
  • #1   15. maj Også til Hot 50 ja..

Ligger ydelsesmæssigt et sted mellem Stage6 Sport PRO og Stage6 Racing MK2.

• #2   15. maj kort svar nej det kan ikke anbefales til en hot smiley
    selvom det kan sættes på smiley

• #3   15. maj Undre mig skam ikke Ole skriver det modsatte end mig.. smiley

Men du kan da lige bede Ole om at uddybe sit svar så.. smiley

• #4   15. maj Hvad kan du så anbefale Ole?

• #5   15. maj Det kan hverken Ole eller nogen andre svare dig på, så længe du ikke hverken nævner hvad du skal bruge scooteren til, hvad du søger, og hvad cylinderen skal sættes sammen med..

Men kan så igen sige at den T6 er en fin cylinder hvis du søger billige kræfter.
    - Det er en hurtig cylinder til under 800,-. Fremstillet af en af verdens største cylinder producenter..

• #6   15. maj Alt så søger et hurtig cylinder som kan køre mange km og ikke r alt for dyrt og det skal sættes sammen med Polini speed control
    sport krumtap med SKF lejer
    11k udstødning
    21mm karburator

• #7   18. maj Det ikke fordi jeg syndes det kitt du taler om er så hurtig , så hvis du ønsker et kitt som er billig og ikke mindst rigtig godt til prisen , og ydelsen er er super godt på det cylinder , så ville heller hvis jeg var dig ville jeg se mere på disse cylinder og de passer kanon til en Hot50 motor
    stage6 streetrace 70ccm sport
    Polini sport 70ccm sport
    Malossi sport 70ccm sport
    DR-Racing 70ccm sport

Og med en 21mm kaburator og speedcontrol på og den dstøsning du nævner , så ville jeg tage stage6 streetrace 70ccm ,
    Ved godt mange siger ditten og datten om disse cylinder jeg nævner men der er desværre også tit mange af de folk der tror de kan få 10hk ud af sådan et kitt med 12mm kaburator og lovlig udstødning.

Men selvfølge du kan også gå den vej Ole N siger for det ikke etbdårlig kitt men jeg har kun set folk køre med det jeg har aldrig selv haft det på en scooter så jeg kunne mærke det selv , men ud fra andre og det jeg har set så trækker det fint nok , men hvor meget der lagt i motoren for at den kunne trække med der kitt ved jeg ikke , men de 3 kitt jeg nævner kan jeg stå inde for , og specielt med den yderlige fine tilsætning du ville give det ,
    Altså speed control - 21mm - udstødningen , og det var også på hotten jeg kørte med de kitt ... he he ... og det gik igrunden skide godt ..... (-:

• #8   18. maj Vil bare helst have alu

• #9   18. maj Athena sport er et omdrejnings villigt kvalitets sports kit pga det kun er med en stempelring og er med o rings topstyk og har en boring på 47.6 / hvor mange andre sports kit er på 47
    med den cylindre og eksempel 17mm karburator yasuni R udstødning sports variator og en god justering er du oppe på 90 +

men vil så samtidig sige at de bud på cylindre BP tuning kom med også er ganske gode

• #10   21. maj Hvad kan det være du ønsker Alu cylinder , og har du haft det der
    Jeg spørger kun for at høre hvorfor du kan bedst kan li det , ikke for starte en diskution eller noget, jeg havde nemlig helt samme ønske , at min cylinder kun skulle være Alu , men indrømmer med tiden så faldt jeg over nogen støbejern cylinder som sagtens kunne arbejde lige så godt som nogen af de gode Alu cylinder på marked idag? ja selv stempelet var et high speed stempel med 1 ring , som alu tit har ...
    har du haft det Airsal T6 Racing på før, eller har du prøvet en scooter på det cylinder på

• #11   21. maj Alu køler bedre, har potentiale for højere ydelse, har ofte højere kompression, holder længere tid, har større chance for at overleve en varmesætning eller en knækket stempelring mv..

BP, der er ingen af dem du selv nævner der har én stempelring..
    - Hvilke gode alu cylindre er det du mener, de støbejern cylindre du nævner, yder lige så godt som?

• #12   21. maj Nej ved godt de har flere,, jeg mente også kun hvis det var fordi han mente Alu var hurtigere , så fandtes der idag også støbejerns kitt som gør det utrolig godt på banen
    Eller som for mig bar til det private behov .......
    jeg ved at alu leder varmen bedre væk ,
    Også ville jeg også gerne høre hans grund til hvorfor han kunne lide netop Airsal T6 Racing. Jeg har nemlig aldrig prøvet det eller så meget som sat på en scooter med det kitt , og det enlig lidt trist , for mange syndes faktisk de Airsal kitt køre godt , så kunnnevære fedt at vide lidt mere om det end det man for googlet sig frem til på andre sider men google translate osv (-:

• #13   21. maj Kunne tænkes det har noget med prisen at gøre smiley

• #14   22. maj Noget med prisen siger du , skulle han vælge alu pågrund af prisen

• #15   22. maj Tør næsten ikke kommentere det du skriver, i frygt for du igen bliver fornærmet..

Men du spørg hvorfor det lige er T6 han spørg ind til..
    - Og jeg skriver det kunne tænkes det var på grund af prisen..

Så er det vel lige meget om vi snakker alu, støbejern eller plastik..

• #16   22. maj det koster da ikke voldsom mere end andre alu prukter på marked , så derfor kan jeg ikke forstå dit svar ....

Forklar lige hvorfor det skulle have noget med prisen at gøre, det ikk noget vildt specielt ved det , så forklar lige hvorfor han skulle vælge det pågrund af prisen , det koster ikke mere end andre alm kitt på marked . Så forstår ikke dit svar ,
    Jeg ville bare vide hvad han kunne li ved det , og dit svar var så
    Om det —— kunne tænkes det var på grund af prisen —— det koster ikke det vilde , så hvorfor ikke vælge et andet alu kitt, og der tænker jeg så , at siden han ikke valgte et andet mærke, så var det måske pågrund af noget andet end lige prisen som du nævner og svare for ham ,

Derfor spørger jeg dig , hvad mente du med det ( pågrund af prisen ) forstår ikke dit svar fordi det koster ikke mere end andre kitt ... det du skrev med prisen , tænke jeg på før du skrev det første gang , og da det ikke mere dyrt end andre alu kitt så troede jeg måske det var fordi han kendte til det kitt ,...
    derfor jeg ikke forstår hvad du mener med det

• #17   22. maj Nej præcis, det er nemlig en af de klart billigste aluminiums "Racing" cylindre på markedet..
    - Derfor skriver jeg det kan være prisen der gør det interessant..

Hvorfor skriver du de samme ting igen og igen i samme kommentar? smiley
    - Sæt dig lige ned, tag en dyb indånding og tæl stille og roligt til 10...

• #18   22. maj Om det har noget med prisen at gøre eller ej, så ville jeg kun vide hvad han kunne lide det for måske han kender det og kunne fortælle mig mere om det .... og ikke mindst så lad os lige vise knægten lidt respekt og komme tilbage til hans spørgsmål .....

Hvis han læser dette her

Har du kendskab til den her cylinder eller måske dine venner har det,
    Jeg har ikke kendskab til lige netop denne her cylinder , men jeg har prøvet mange andre alu og jern cylinder på lige netop Hot50 for det var lige netop min første scooter , så hvis du ønsker det så Vil jeg godt linke nogen gode sider med pris beviste cylinder som jeg ved hot50 ville være super glad for he he ...

• #19   22. maj Jeg har prøvet T6, og de fleste andre cylindre du kan støve op i dag, og før i tiden..

Jeg har skrevet hvad jeg syntes om den, hvor det ligger rent ydelsesmæssigt og holdbarhedsmæssigt.
    - Hvad mere vil du vide?

Kommentér på:
Airsal T6-Racing 70ccm