{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
66 visninger | Oprettet:

Malossi Delta Clutch 107mm VS. Stage6 torque control mk2 107mm {{forumTopicSubject}}

Hej hej SG..
Kan en fortælle mig hvad for en kobling jeg for mest ud af på hvis det er et polini evo3 setup ....
hvad for en kobling ville jeg blive glad for og er Malossi delta koblingen svær at indstille eller er det lige så nemt som stage6 Racing TorQue mk2 koblingen ....
Så kan n fortælle mig om det er Malossi jeg skal bestille eller en stage6 koblingen ....

påforhånd Tak (-:

Kommentarer på:  Malossi Delta Clutch 107mm VS. Stage6 torque control mk2 107mm
  • #1   13. maj Der er ingen ydelsesmæssig forskel, det er begge to gode koblinger.

Stage6 er lidt nemmere at indstille on-the-fly.

Men det er lidt en smagssag hvad man er til.
    Du vil ikke fortryde nogen af dem..

• #2   13. maj vælg en Malossi delta kobling eller en Polini 3 g
    det er det bedste på markedet de er meget slidstærke og nemme at justere
    evt sammen med en wingbel for god køling så kan du ikke gøre det bedre

• #3   13. maj Jeg ved at stage6 er god den har jeg nemlig på min anden Aerox med et semi Racing setup som jeg er pisse glad for at jeg fik sat på , for på det setup har jeg aldrig oplevet en bedre kopling end stage6 Racing mk2 kobling, men var i tvivl hvordan den ville opfør sig på en Racing motor med evo3 cylinder på,
    Jeg vælger en maslossi kobling hvis begge er gode på deres måder , og så køber jeg de her MHR trimfjeder der bygget til koplingen.... ville en polini evo2 klokke være fint til den kobling

• #4   13. maj Hvis du kender den Stage6 kobling, så køb den..
    Og vælg en Stage6 klokke der til..

• #5   13. maj Den er udsolgt diverse steder , men umilbart tror jeg igrunden at Malossi delta clutch nok skal klare det jeg ønsker , det vil sundt nok at prøve noget nyt engang i mellem , men si mig den er vil ikke anerledes at indstille end andre koblinger , ved godt det nemmer på syage6 Racing typen , men indstillingen er ved det samme i virknigsgarden , ....og læste et sted Malossi kunne Indstilles helt op til ca 9300RPM inden den griber fast i skåln , ikke noget jeg skal prøve , men jeg ville gerne have den godt op i RPM før den kobler til i skålen , men igen det duer heller ikke den bliver for meget spændt op for så bliver resultatet en mørke blå skål som ikke har samme gribe effekt længer og ikke mindst koblings bakkerne bliver som glas ville jeg tro ,
    Og der har jeg hørt at Malossi delta clutch er bedre til at håndter de RPM uden at glide i skålen alt efter kvalitet , så en god skål og Malossi kobling så ville jeg få en kanon optræk med de rigtig rigtig indstillinger for vario og komplette koplingen i bag....

Kommentér på:
Malossi Delta Clutch 107mm VS. Stage6 torque control mk2 107mm