{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
232 visninger | Oprettet:

Scootertunere søges {{forumTopicSubject}}

Kære alle

Jeg studerer journalistik og er lige nu i gang med en længere artikel, og muligvis også en kort dokumentarfilm om scootertuning.

Jeg er selv gammelt scooterhoved, og har et forholdsvist stort kendskab til det.

Jeg leder efter scootertunere, som har lyst til at medvirke. Det er ligegyldigt, om du lige er i gang med at samle din første maskine nogensinde, eller om du er garvet tuner.

Jeg håber på at høre fra jer! Prik også gerne en kammerat på skulderen, hvis I kender en, der kunne være interesseret i at tale med mig. smiley


Venlig hilsen
Sebastian


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Scootertunere søges
  • #1   18. feb 2019 jeg anbefaler at du tager afsted til events i stedet, det får du nok mest ud af, og en større målgruppe... bare kontakt arrangøre, de er venlige med at godkende og reklamere for dig smiley

  • #2   18. feb 2019 Mange tak for svar og anbefaling. smiley

    Jeg vil meget gerne i gang inden træfsæsonen, så jeg kan få forberedelser mm. med også.

    Og så har jeg en deadline på studiet midt i marts, så jeg kan desværre ikke vente til træfsæsonen starter med at finde kilder.

    Men jeg kommer helt sikkert til at tage til træf til sommer. smiley


  • #3   19. feb 2019 Der er træf D 28 april mener jeg , jeg ville da ikke ha noget imod og snakke lidt og vise maskinen frem smiley

Kommentér på:
Scootertunere søges

Annonce