{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vga explora 4 euro
  • #1   6. feb 2019 En 4 takter yder ikke ret meget, i forhold til en 2 takter.
    Så 65-70kmt er ganske forventeligt.
    Du skal ikke forvente ret meget mere.
    Hvis dine øre er gode nok, så kan du måske høre om din gearing er for lav og så gøre noget ved det.


  • #2   6. feb 2019 Okay så en anden udstødning eller sådan kan være ligemeget?

    - så bruger jeg heller pengene på at lege med min sonic istedet for smiley


  • #3   6. feb 2019 Lad den være som den er og vær glad for at den ikke er brændt sammen eller går i fejl i motorstyringen.
    Jeg har selv kun 23HK på min Sym GTS 300i og jeg ville virkelig gerne have lidt mere, da jeg ikke kommer ret meget over 120kmt, når jeg har konen bag på.
    Men den er også med indsprøjtning og lambda sonde, så jeg lader den bare være som den er.
    Den har trods alt en salgsværdi omkring 15.000kr

    Hvis du skal have mere fart på, så find ud af om den er gearet højt nok.


  • #4   6. feb 2019 Hvis det kun er gearing kan det være lige meget ellers tak - den må være som den er smiley

    Roder med min sonic istedet så den bliver til balladen og den anden til hverdags brug


  • #5   17. maj 2019 Hvilken pakning er det du har boret op? Og hvor meget? Jeg skal have min til at rende lidt hurtigere, så hvis du har nogen tips, tricks og erfaringer, vil jeg meget gerne høre dem.

  • #6   17. maj 2019 #5
    Der sidder en pakning mellem karburator og topstykke, som har et hul der er for lille.


Kommentér på:
Vga explora 4 euro

Annonce