{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvad har i af afringninger med denne gearolie
  • #1   14. jan 2019 Castrol skulle gerne være et ganske fint mærke smiley

  • #3   14. jan 2019 Jeg bruger ikke Castrol efter det smadret motoren i min gamle bil det var 15000 ud af vinduet

  • #4   14. jan 2019 #3 og det var selvfølgelig oliens skyld?

  • #5   14. jan 2019 Jep

  • #7   14. jan 2019 ja fik det tjekket og snakket med importør af andre olier som fortalte nogle sjove ting om de store olie mærker med hvad de har fundet i test af deres olier min var en såkaldt genbrugs olie hvor Castrol har købt en masse blandet olie og reset det og tilført en masse additiver og solgt det som kvalitets olie så derfor bruger jeg aldrig Castrol igen

  • #9   14. jan 2019 ja det er rigtigt at importere vil altid heller sælge sit eget mærke ind alle andres og ja det er kendt at de har nogle af deres billigere olier er på genbrugs basis men når man giver det meget mere for at få en olie som de skriver er ikke genbrugs olie og de forskriver til bilen

    bilen var en Fiat Punto 1.8 hgt 132 hk fra 2002 mener jeg årgangen var og plejlleger døde pga olien ikke smurte rigtigt også bøjet den ventiler smadret 2 stempler og det justerbar knast system døde også og andre små ting 20000 ud af vinduet pga en dårlig olie og det var fdm der sendte en tekniker ud og alt bestyrelse for ingenting kunne lige så godt have skrottet den før jeg fik alt det tjekket ??


  • #10   14. jan 2019 men det er jo ikke derfor vi skriver her inde det her forum lige her er om hans gear olie jeg har brugt putoline fra thansen uden problemer både scooter og gear maskiner



Kommentér på:
hvad har i af afringninger med denne gearolie

Annonce