udstødning {{forumTopicSubject}}
Jeg har en hebo knæk til at lige og jeg har en gg på min pmx Hvad ville være bæst at køre med
min opsætning
Dr.racing 70cc
17.5 mm karburator
gg
multi viao
fjernet skiven og tragten
nov 2013
Følger: 10 Følgere: 220 Scootere: 10 Emner: 53 Svar: 1.354
sep 2006
Følger: 3 Følgere: 424 Scootere: 7 Emner: 59 Svar: 35.109
Nej det gør ikke.
ALLE knæk er bedre end GG.
#0
Husk at dyse den 5 op og gå 1 gram ned i vægt på rullerne.
nov 2016
Følger: 17 Følgere: 64 Scootere: 1 Emner: 7 Svar: 22
sep 2006
Følger: 3 Følgere: 424 Scootere: 7 Emner: 59 Svar: 35.109
nov 2016
Følger: 17 Følgere: 64 Scootere: 1 Emner: 7 Svar: 22
nov 2013
Følger: 10 Følgere: 220 Scootere: 10 Emner: 53 Svar: 1.354
Eeeh jo det gør det er det samme med hvis han spurgte om hvilket Yasuni der ville passer der satme mange Yasuni knæk samme med hebo knæk
sep 2006
Følger: 3 Følgere: 424 Scootere: 7 Emner: 59 Svar: 35.109
jun 2018
Følger: 1 Følgere: 2 Svar: 210
Ville nok kun skifte hvis det var et New Performer/Titan, ikke større til din opsætning:)
Kan godt følge dig Tommy, noget af vejen;) GG er LORT, men at påstå ALLE knæk er bedre at køre med vil jeg nu ikke, de kan nu godt blive fir store til det vilde vilde DR.Racing, han har jo bare en hygge opsætning
sep 2006
Følger: 3 Følgere: 424 Scootere: 7 Emner: 59 Svar: 35.109
Den vil skulle bruge for mange omdrejninger, til at nå sit max og det kan det ikke holde til, men det kan man jo modvirke, ved at vælge tungere ruller og en høj gearing.
Manston er helt sikkert alt for stor, men jeg er sikker på at den vil yde mere.
Den skal bare ikke have for mange omdrejninger, af hensyn til stempelringene.
Jeg prøvede det med en Yamaha 4g, hvor jeg skiftede fra skråtskåret ( 5,3 HK ) til en sort cross udstødning, som nok var tiltænkt ø45mm cylinderen. Jeg havde std cylinder på.
Den trak pisse godt i de høje omdrejninger og optrækket blev markant bedre, men jeg kunne slet ikke bruge 4 gear, så jeg måtte ned i 11 eller 12 tænder.
Den holdt 3-4 uger, så var stempelringene slidt ned.
Jeg havde så heller ikke dyser den op, grundet manglende viden.
Det endte med at den tabte pusten, når den blev godt varm og hvis jeg så lod den ramme tomgang, så gik den ud og kunne med held startes igen, ved at løbe den igang. Ellers så måtte jeg vente i et kvarter, til cylinderen var kølet lidt af og havde trukket sig sammen, så kompressionen kom tilbage, for at få den startet.
Jeg tror heller ikke på at der er stor sandsynlighed for at h har en Manston liggende.
Han kan jo bare tage et billede af den, så vi kan få at se hvor stor den er.
Uanset
udstødning