{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  udstødning
  • #1   30. nov 2018 Kommer an på hvilket hebo knæk

  • #2   30. nov 2018 #1
    Nej det gør ikke.
    ALLE knæk er bedre end GG.

    #0
    Husk at dyse den 5 op og gå 1 gram ned i vægt på rullerne.


  • #3   30. nov 2018 så jeg kan godt set hebo'en på ?

  • #4   30. nov 2018 Ja, men skift dysen og rullerne, først.

  • #5   30. nov 2018 Okay

  • #6   1. dec 2018 #2
    Eeeh jo det gør det er det samme med hvis han spurgte om hvilket Yasuni der ville passer der satme mange Yasuni knæk samme med hebo knæk


  • #7   1. dec 2018 Alle knæk er bedre til Dr Racing, end GG er.

  • Kristian S
    Kristian S Tilmeldt:
    jun 2018

    Følger: 1 Følgere: 2 Svar: 210
    #8   1. dec 2018 Så Tommy mener at den bare vil spille max med feks Hebo Manston Udst???

    Ville nok kun skifte hvis det var et New Performer/Titan, ikke større til din opsætning:)

    Kan godt følge dig Tommy, noget af vejen;) GG er LORT, men at påstå ALLE knæk er bedre at køre med vil jeg nu ikke, de kan nu godt blive fir store til det vilde vilde DR.Racing, han har jo bare en hygge opsætning smiley


  • #9   1. dec 2018 #8
    Den vil skulle bruge for mange omdrejninger, til at nå sit max og det kan det ikke holde til, men det kan man jo modvirke, ved at vælge tungere ruller og en høj gearing.

    Manston er helt sikkert alt for stor, men jeg er sikker på at den vil yde mere.
    Den skal bare ikke have for mange omdrejninger, af hensyn til stempelringene.

    Jeg prøvede det med en Yamaha 4g, hvor jeg skiftede fra skråtskåret ( 5,3 HK ) til en sort cross udstødning, som nok var tiltænkt ø45mm cylinderen. Jeg havde std cylinder på.
    Den trak pisse godt i de høje omdrejninger og optrækket blev markant bedre, men jeg kunne slet ikke bruge 4 gear, så jeg måtte ned i 11 eller 12 tænder.
    Den holdt 3-4 uger, så var stempelringene slidt ned.
    Jeg havde så heller ikke dyser den op, grundet manglende viden.
    Det endte med at den tabte pusten, når den blev godt varm og hvis jeg så lod den ramme tomgang, så gik den ud og kunne med held startes igen, ved at løbe den igang. Ellers så måtte jeg vente i et kvarter, til cylinderen var kølet lidt af og havde trukket sig sammen, så kompressionen kom tilbage, for at få den startet.

    Jeg tror heller ikke på at der er stor sandsynlighed for at h har en Manston liggende.

    Han kan jo bare tage et billede af den, så vi kan få at se hvor stor den er.
    Uanset


Kommentér på:
udstødning

Annonce