{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
313 visninger | Oprettet:

Hot 50 trækker ikke dyse 105 {{forumTopicSubject}}

Min hot 50 trækker ikke når man giver gas den går bare i højere omdrejninger og den går meget meget dårligt i tomgang. Det skal siges jeg skiftede fra dyse 78 til 105 da jeg fik 70cc cylle. Men begge dyser opfører sig som det samme. Så mit spørgsmål er skal man indstille noget ? Min motor er blevet koldere hvilket er godt så stemplet ikke sætter sig. Please hjælp smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hot 50 trækker ikke dyse 105
  • #1   11. okt 2018 Man springer sgu da ikke 25-30 i dyse.
    Skift til dyse 95.
    Og skift dine ruller til 1 gram tungere.
    Og juster din luftskrue, så den passer.

    Læs manualen til dellorto.
    Den er også brugbar på en Keihin karburator, da princippet er det samme.


  • #2   11. okt 2018 Yes det er nok det mest fornuftige svar jeg har fået herinde på forrum. Tak makker smiley smiley

  • #3   11. okt 2018 Jeg kan love dig for at en dyse str 78 og str 105 ikke gør at den opfører sig ens.

  • #4   11. okt 2018 Tomgangs omdrejninger faldt da jeg satte 105 i og 78 bankede den der ud af. Men den trækker ikke og den opfører sig på samme måde når man giver gas så går den bare højere i omdrejninger. Har en video men kan ikke sætte den herind af en eller anden grund

  • #5   12. okt 2018 Hvis tomgangen faldt med dyse 105, så har du indstillet din luftskrue og din tomgangsdyse hele forkert.

    Læs manualen.
    Så bliver du super skarp til at indstille alle dyserne.
    ps. jeg har aldrig mødt nogle der ændrede på chokerdysen. Måske det er derfor at den støbt ned i bundkaret på PGO's karburatore.


  • #6   15. okt 2018 Du har fuldstændig ret jeg tog mit luftfilter af og min hot fik mere luft, så kørte den. Satte så power luftfilter på så trak den bedre.

Kommentér på:
Hot 50 trækker ikke dyse 105

Annonce