{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
421 visninger | Oprettet:

Puch problemer... Ny dyse? {{forumTopicSubject}}

Hejsa Puch-Hoveder!

Jeg fik forleden gang i mig maxi k projekt, som bl.a. har fået ny airsal cylinder uden plumb, nyt planet topstykke og en cigarudstødning.

Den kan ikke rigtigt komme ordenligt op i omdrejninger og den prutter en del...?
Er løsningen bare en større dyse, og hvilken str. skulle det så være?
Det er en standart rund karbu.

(Video i kommentarfeltet.)

Mange tak på forhånd??????


Kommentarer på:  Puch problemer... Ny dyse?
  • #1   14. jul 2018 Jeg kan ikke uploade videoen... Men skriv gerne hvis jeg skal sende den privat!
    Det vil jeg med glæde gøre hvis det kan hjælpe smiley


  • #2   14. jul 2018 Vis du stadig køre med standart rund dyse (#54-#56) så skal du dyse op før du køre mere på den.
    Da det kan komme til at koste dig cylinder kittet.


  • #3   14. jul 2018 Hvis den prutter, så er:

    Dysen for stor.
    Luftfilteret tilstoppet.
    Der noget galt med tændingen.

    En af delene er den gal med.

    Tjek dine platiner for bjerg/krater.


  • #4   14. jul 2018 Okay Cato
    Hvilken str. Dyse skal der så i?


  • #5   14. jul 2018 Den der passer bedst.
    Hvad har du i nu?


  • #6   14. jul 2018 #5
    Se hvor selektive folk herinde de er.
    Din løsning lød nem, så den prøver han da, uden at tænke på at stemplet kan sætte sig, hvis dysen bliver for lav.

    "sådan noget tændingshaløj, det lyder helt vildt svært"


    Der skal skrues to skide skruer ud af tændingsskjoldet for at se platinerne.


  • #7   14. jul 2018 Ja.

    Du ved lige så godt som jeg at man ikke kan svare på hvilken dyse der passer.

    Men i og med at der ikke bliver nævnt nuværende dyse,så er det også svært at sige om den er helt ude og skide,altså for stor.

    Platin tændningen er i mine øjne noget lort til tunet motore, anbefaler som minimum den elektroniske bosch tændning. (Er penge ikke et problem så hpi 2).

    Men det er jo lige så meget et spørgsmål om begrænsning i standart filtert er pillet ud..


  • #8   19. jul 2018 Køb en 60 dyse i Thansen og så prøv at se hvordan den kører... Jeg kører med samme setup, dog en firkantet karburator og jeg kører med 54 dyse som er 10-8 højere end standard... Den kører med 1 prop i luftfilter.

Kommentér på:
Puch problemer... Ny dyse?

Annonce