{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
336 visninger | Oprettet:

Hvilken udstødning vælger man? {{forumTopicSubject}}

Hej Scootergalleri, jeg har gået og tænkt lidt over hvilken udstødning der vil passe til denne her opsætning på min PGO PMX Sport, den er blevet bygget grundigt op fra bunden med racing krumtap, skf lejer osv, men efterhånden som der bliver opgraderet på maskinen er udstødningen(Tecnigas next) ved at være for lille.

Cylinder: Malossi sport 70cc
Topstykke: Malossi sport 70cc
Karburator: 21mm dellorto 102 dyse
Membran plader: Malossi
Luftfilter: Malossi E5
Vario: Std variator med 7,5g ruller
Kobling: Std kobling med gul trykfjeder og blå trimfjedre

Jeg har selv kigget lidt på C16, Yasuni R og TP Nardo replica II. Hvad vil i anbefale?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilken udstødning vælger man?
  • #1   13. jun 2018 Cylinderen passer perfekt til Nardo og Yasuni R.
    Ik noget replica fis.

    Vælg Yasuni R og husk at fjerne begrænsningen inde i lyddæmperen...!

    Alle Yasuni fra C16 City og nedefter har en begrænsning inde i lyddæmperen.


  • #2   13. jun 2018 9/11K, hvis den ikke skal se tunet ud. Men 11k larmer lige så meget som en knæk.

  • #3   14. jun 2018 Du kan sagtens bruge den du har på nu uden problemer jeg havet selv samme udstødning på min gamle jog og der sad stage 6 på men ellers så havet jeg personligt valgt noget yasuni r smiley

  • #4   14. jun 2018 Lidt sent at jeg ser at du har en Next på.
    Den yder ganske fint, til Sport Støbejern.

    Men har du haft demonteret lyddæmperen og set om der sidder en begrænsning inde i den?


  • #5   15. jun 2018 Hvis det var mig havde jeg købt c16 hvis nu du engang ville have noget vildere vil du stadig kunne bruge den plus den er også fin til din opsætning lige nu. HK tror aldrig du har kørt med et 11k som var tæt hvis du mener den larmer ligeså meget som et knæk af samme kaliber

  • #6   15. jun 2018 Min ven havde bare en på og den larmede af helvede til, men kan da godt være at han kørte uden udstødnings pakning, ville jeg tro hvis du siger den ikke larmer så meget

  • #7   15. jun 2018 altså den larmer lidt mere end std men er ikke slemt hvis du høre den ved siden af et knæk som yasuni r/c16 vil der være kæmpe forskel. men ja tror heller ikke han kørte med en tæt pakning smiley


  • #8   15. jun 2018 Nej, det skulle ihvertfald ikke undre mig hvis han kørte uden udstødningpakning. Køre også selv med et knæk rør med et lille hul i og det larmer meget men det primært på grund af det hul der.

Kommentér på:
Hvilken udstødning vælger man?

Annonce