{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
672 visninger | Oprettet:

INDSTILLING Af hot 50 {{forumTopicSubject}}

Hey alle, har nogen problemer med en Hot 50 fra 2012
Opsætning er:
Cylinder: DR Racing 50cc
Alt andet er std bortset fra pillet begrænsninger og gg
Mit problem er at jeg ikke kan få den indstillet ordenligt, har prøvet med 80 dyse og 82 dyse, men i høje omdrejninger køre og trækker den mega godt, men ved lave omdrejninger dør den fuldstændig og hakker som en 4 takter, hvad kan det være?
Tænker jeg må gøre noget forkert da jeg har set mange med den her opsætning og den køre helt perfekt


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  INDSTILLING Af hot 50
  • #1   16. maj 2018 Kan du uploade en lille video.
    Er blandings-skruen grund-indstillet fra start…? (1 1/2 omgang ud)


  • #2   17. maj 2018 Hej Martin, hvad skal jeg tage en video af?
    Og det eneste jeg har skruet på er luftskruen, og den er næsten helt ude


  • #3   18. maj 2018 Skru denne skrue(som vist på billede) helt i bund uden vold!..
    Og 1 1/2 omgang ud igen.
    Det er standard indstillet.


    profilbillede
  • #4   18. maj 2018 Det har jeg gjordt, men det hakker og sprutter stadig, og endda mere, så har tænkt på om jeg skal prøve og gøre det med en 80 dyse, fordi den dør fuldstændig når den skal trække

  • #5   18. maj 2018 Har du fin indstillet den? Skruen skal høj sandsynligt ikke stå som standard indstillet.
    Men hvis også det er gjort, så kan du bruge indstillingen som guide til, om du skal op eller ned i dyse størrelse.
    Skal den skrues mere end 3 omgang mod uret(efter standard indstillet), så får den alt for meget benzin. Og det tyder på en, for stor dyse.
    Og vise verse..
    Håber det er forståeligt smiley


  • #6   19. maj 2018 Har sat en 76 dyse i nu, og har drejet den ca 5-6 omgange ud, og nu køre den perfekt, så køre en lang tur og tjekker tændrøret om jeg skal en dyse op. Tusind tak for hjælpen!

Kommentér på:
INDSTILLING Af hot 50

Annonce