{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
291 visninger | Oprettet:

Vandkøling optimizing {{forumTopicSubject}}

Hej Scootergalleri

Jeg ville lige høre om hvor meget det gør at optimize blokken på en derbi så den køler bedre så en video med en der gjorde det så kom til at tænke på gør det meget eller giver det bare lige det ekstra og om det overhovedet er nødvendigt på en 77cc

Videon jeg så det i
https://youtu.be/2H8P55OpBVw


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vandkøling optimizing
  • #1   13. feb 2018 Det ikke nødvendigt ligemeget hvad cc det er.

    der skal ikke lavet nogen ændringer for en 77cc.

    Det folk gør hvis de skal have f.eks 110cc parmakit på, så køber de en større køler.


  • #2   13. feb 2018 selvfølgelig skal man da det du skal som minimum åbne op så skylle kanaler er helt fri og det skal plant så der ikke er mærker efter dit værktøj

  • #3   13. feb 2018 Tager jeg fejl hvis jeg siger det han laver i video'en er at bore blokken op så cylinder kittet passer?

  • #4   13. feb 2018 ingen ide vil nemlig gerne have samme cylle på min når jeg lige har pengene men vil lige vide hvordan og hvor ledes

  • #5   14. feb 2018 Han udvider så blokken passer til skylle kanalerne. Det skal sådan set gøres for at opnå det som cylinderen kan. Ellers ville det svare lidt til at køre ned af trapper istedet for en stejl bakke. Der følger vel en bundpakningen med til cylinderen? Lig den på blokken og streg de indvendige kanter op og slib det væk. Cylinderen passet direkte i blokken så der skal ikke fræses ud til skørterne som du måske har set at folk gør med deres scooter motore. Og selve vandkøling systemet skal du ikke bekymre dig om. Men du kan købe en digital temp måler på den måde kan du også se når den er i drift temperatur så du ikke smadre cylinderen på kold motor

  • #6   14. feb 2018 Okay mange tak smiley


Kommentér på:
Vandkøling optimizing

Annonce