{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  politiværn
  • #1   10. aug 2017 jeg kendte en der havde på det fungerede udmærket et tryk på en knap han kunne vælge enten at køre 30 eller 60 men jeg ved ikke om han blev stoppet med det på

  • #2   10. aug 2017 Der findes folk der er sluppet for bøder ja..
    (Men om de var det alligevel er så en anden sag).

    Men du kan finde mange der har stået overfor MEGET sure betjente, og fået bøder for ALT de har kunne finde.
    Inklusiv regning fra Falck for transport, og derefter modtaget deres scooter som et samlesæt..
    - Og det er ikke så underligt, taget i betragtning du indirekte forsøger at kalde betjentene for dumme uvidende idioter..

    Men tro mig, det er de færreste færdselsbetjente der ikke kan høre forskel på eksempelvis 3500 og 8000 omdrejninger..
    Man skal være mere eller mindre døv for ikke at kunne høre det skrammel er monteret..

    Af samme grund er det tæt på gratis i dag, mod de knap 500,- det kostede da det kom frem..
    - Folk har indset det ikke virker..
    (Dog findes der stadig folk der køber og håber, men dem skal der også være plads til)..

    Hvis formålet er at få en ubegrænset scooter ned på 30 km/t. Så kan det virke fint på nogle maskiner.
    Hvis formålet er at snyde en færdselsbetjent, så er chancen måske 10%, men 90% for at pisse ham af..


  • #3   11. aug 2017 Det virkede upåklageligt på min TZR men blev dog aldrig stoppet så om de opdager den er vidst op til dig at finde ud af smiley

Kommentér på:
politiværn

Annonce