{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
398 visninger | Oprettet:

Syn {{forumTopicSubject}}

Hej alle der ude. I skal til at passe på med at tune jeres 45´ere, har hørt en lille fugl synge om at politiet er træt af 45´ere der kører op mod 100 i timen og hverkan kan styre eller bremse og uden lys, så der er blevet talt om at indføre obligatorisk syn hvert andet år for 45´ere.

Bare hvad jeg har hørt fra en meget pålidelig kilde


Kommentarer på:  Syn
  • Reject ™
    Reject ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 12 Følgere: 47 Scootere: 4 Emner: 13 Svar: 6.032
    #1   11. jan 2017 De skulle så gøre det samme ved 30'erne, samt motorcykler.

  • #2   11. jan 2017 det gør de bare det tager 15 min at skifte motor

  • #3   11. jan 2017 30´ere kommer måske også, men motorcykler kan vel ikke "køre for stærkt" ???


  • #4   11. jan 2017 Ja men hvis du bliver indkaldt til syn hver gang du bliver stoppet og der er noget galt med køretøjet, bliver det vel lidt halvdyrt eller hva´???

  • #5   11. jan 2017 Nææ.
    For det bliver du alligevel.

    Hvis du har eftermonteret Xenon på en bil, så er bøden 2.000kr og synet koster skide 350kr.

    Syn af en knallert koster 250kr.
    Bøden per del der ikke virker er 1.000kr.

    De bør dog indføre nummerplader på ALLE knallerter og sætte dem til seneste 2020.
    Alle knallerter uden nummerplade, som forsøges indregistreret efter 2020 vil blive afvist.
    Og så indføre syn hvert år, det er en fin idé.
    Bremserne sætter sig lynhurtigt fast på en knallert, som står udenfor i en vinter.


  • #6   12. jan 2017 Fornuftig ide med syn på scooter og knallerter.
    Jeg har endnu ikke lært at forstå de mennesker der tør køre med bremser der ikke fungere korrekt eller køre med nedslidte dæk, samt dem der vælger at spare på dæk.

    Dæk er din eneste forbindelse mellem vej og køretøj, og bremser er alt du har til at stoppe med, resten af historien kender i.


Kommentér på:
Syn

Annonce