{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Jog as
  • #1   25. nov 2016 hvis den er 100% original / lovlig jog as motor 3kj er der en studs på med et lille 6mm hul i og en cylinder med 3 små skyllekanaler på og en begrænser ring i variatoren på 5 mm så køre den mellem 30 og 35 km i t
    cdi en er ubegrænset standard og du kan smide en 47,6 cylinder i standard blokken f.eks den går lige i

• #2   25. nov 2016 Tak!

Den er 100% original i motor og aldrig tunet. Så er det vel fjerne skive og en ny studs der skal på, bare en alm 21 mm? Hvad med udstødning? Sidder der ikke en spærring der?

Min plan er en 50ccm tun cylinder, en speed control og en diskret udstødning. Så burde den kunne ramme de 70, uden at fremstå decideret voldtunet...

• #3   25. nov 2016 ja på med en gummi studs 21mm som man kender og nej udstødning er ikke begrænset
    men lad nu være med at smide den anden studs væk den er sjælden gem den smiley

• #4   25. nov 2016 hvad kan den rende uden skive og med 21mm studs tror du?

• #5   25. nov 2016 du skal skifte standard cylinderen 40mm 50cc med 3 skyllekanaler til en 40mm 50cc med 5 kanaler og tag ringen og skift studsen til den 21mm så køre den 60/ 65 70 måske med godt optræk
    husk at gemme den cylinder med 3 små skyllekanaler + studs med 6mm hul og gerne den originale uds det er guld for jog nørder smiley og smid 5 grams ruller i hvis du tager begrænsningerne foresten

• #6   25. nov 2016 Det lyder som et godt setup, så den ikke "larmer" for meget med udseende og lyd. Har du erfaringer med politiværn? Ifht til det setup vi taler om, så burde det kunne fungere nogenlunde overbevisende i nødens stund smiley

• #7   25. nov 2016 nej det politiværn har jeg ingen erfaring med
    jeg fræser fra dem i stedet for smiley

• #8   25. nov 2016 jeg hopper lige af tråden skal ud af døren / skal køre konen til julefrokost inde i alborg

• #9   25. nov 2016 Hehe smiley Jeg har læst en del rundt omkring og set en enkelt video hvor det demonstreres. Jeg tror klart det virker bedst på småtunede motorer, da det bliver meget tydeligt hvis der er tunet for meget. Det koster heldigvis ikke mere, end at man har råd til at prøve det af smiley

Kan du anbefale nogen cylinder frem for andre 50cc? Jeg har altid godt kunne lide malossi og polini, så jeg tænker en af deres...

• #10   25. nov 2016 du kan jo også bare tage alle begrænsningerne og købe en ganske alm 40mm RMS 50cc med 5 skyllekanaler / støbejerns cylinder og lige smide 5 grams ruller i variatoren så køre den godt

Kommentér på:
Jog as

x