{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jog R udstødning.
  • #1   19. feb 2016 Yasuni z er til std og meget små 50cc cylinder

  • #2   19. feb 2016 Oki så vil jeg købe sådan en.

    Tak for hjælpen. smiley


  • #3   19. feb 2016 Håber ikke du har bestilt den endnu..
    - Den udstødning passer IKKE.



  • #4   19. feb 2016 Ralle hvad snakker du om

  • #5   19. feb 2016 Udstødningen..
    - Det er måske ikke den du snakker om?

    Kan du forklare mig hvad "meget små 50cc" er for noget?


  • #6   19. feb 2016 Der er lisom r-setup standart og andre kit som der har fået flere skylde kanaler

  • #7   19. feb 2016 Nu kan jeg så spørge dig.. Hvad snakker du om?

  • #8   19. feb 2016 1. Standart er en fane der bæres af riddere på hest..

    2. R-Setup har aldrig lavet standard cylindre..

    3. En cylinders størrelse måles i kubik.. 50cc er 50cc.. Der findes ingen store eller små..

    4. Det er jo ikke antallet af skyllekanaler, der bestemmer hvor hurtig eller kraftig en cylinder er.

    5. Den udstødning du har fået manden til at købe til sin scooter passer ikke..

    Jeg tror ikke helt du ved hvad du snakker om, for du tåger virkelig lige nu.. smiley


  • #9   19. feb 2016 http://www.msp-tuning.dk/pi/R_Setup_Sport_cylinder_50cc_Ø10mm_7105_2773.aspx


    Jeg hader folk som dig der skal spille smart med alle mulige ting som du ikke ved en skid om har kørt så mange gange med den uds til std. Prøv gå ind og læs lidt om den uds enden du spiller smart det da udholdeligt og høre på nogle som dig


  • #10   19. feb 2016 Omfg.. smiley

    Nu bliver det pinligt for dig "kasper j"..
    - Du må virkelig undskylde hvis du nu kommer til at hade dig selv.. smiley

    1. Hvorfor linker du til den cylinder?
    - Jeg kender den skam godt..
    Hvor vil du hen med det?

    2. En standard Jog R cylinder er Euro2.
    - Yasuni Z er kun lavet i Euro1, så den passer fysisk ikke på den cylinder. Som i den IKKE kan monteres..

    3. Igen det er ikke antallet af skyllekanaler der bestemmer cylinderens effekt, det er størrelsen på dem, port/skylle tiderne, kompressionen, og arealet af udstødningsporten.

    4. At R-Setup har lavet en skillevæg i den øverste skyllekanal, og derfor kan kalde den for 6 skyllet, er for at få uvidende folk som dig til at tro den yder mere. Men er størrelsen på den ikke øget, vil den teoretisk yde mindre.

    5. Det er flot MSP skriver der medfølger squish topstykke, når et sådan ikke findes..
    - Det hedder et høj komprimeret topstykke.
    Squish er mellemrummet fra stempeltop, til kanten af topstykket. Det stilles ved at ændre på tykkelsen af bundpakninger. Og de pakninger til at stille det med, følger sjovt nok heller ikke med i kittet..
    - Igen, salgstriks for uvidende folk, og for at tjene penge på folk som dig.

    5. Jeg spiller skam ikke smart, jeg har bare over 20 års erfaring.. Det er DIG der spiller smart, og TROR du ved alt muligt..
    - Dette er så nu skyld i Palle har spildt penge på en udstødning han ikke kan montere..

    FLOT smarte..!


  • #11   19. feb 2016 popcorn

  • #12   19. feb 2016 Ralle jeg kan også godt skrive en masse ting der ikke passer men derfor er du ikke klog på ting fordi du har arbejde med de i 20 år. Og hvis undstødningen ikke passer på hvorfor skulle de så sælger den til en jog r


    Tror du skal få dine skole penge igen eller finde dig en ny mester der måske kan lære dig lidt

    Resten ikke jeg ikke engang og svare på


  • #13   19. feb 2016 Kasper,den passer ikke på en org euro2 cylinder som sidder på en std jog R

  • #14   19. feb 2016 Det et så nemt at lukke lort ud ikke Kasper..?
    - Så må vi se hvordan det går når du skal bevise..

    Nævn bare en eneste ting jeg har sagt som inne passer..
    Det burde være nemt, med alt det jeg har skrevet ikke?
    - Eller hvad? smiley

    Kan godt forstå du ikke "gider" svare..
    - Lysten er større når det er noget man KAN svare på.. smiley

    Og jeg ved skam godt, du også godt kan skrive en masse der ikke passer, det har du jo lige vist? smiley

    Curling unge.. smiley


  • #15   19. feb 2016 #13.. Det ved du ikke en skid om..!
    Få dine skolepenge tilbage, eller find en der kan lære dig noget.. smiley

    Når Kasper siger den gør, så gør den, det ved han skam alt om..
    - Kaspers mor har hele livet fortalt ham hvor god og hvor dygtig han er, fortalt ham hvor klog han er, og pakket ham ind i vat, og Kaspers mor lyver ikke..
    Kasper kan, og ved alt.. smiley


  • #16   19. feb 2016 Ej hvor jeg elsker ynkelige menesker som dig i gør bare min dag meget bedere

  • #17   19. feb 2016 #15 nåå nej aner ikke en skid... smiley

  • #18   19. feb 2016 Hvor blev beviset af Kasper?

    Kan du ikke stå inde for det lort du lukker ud?
    - Var det nemmere at lukke ud end at skulle bevise det også?

    Der skal vel heller ikke ret meget til, for at gøre din dag bedre hva? smiley


  • #19   20. feb 2016 kasper bare gi op, ralle har ret, han ved hvad han snakker om, og det er godt at ha folk som ham til at hjælpe på sg han forklare tingene godt smiley

  • #20   20. feb 2016 Tak Kasper dit fjols.

    Nu er der en udstødning til 1150kr. På vej til mig med posten som jeg ikke kan bruge til en flyvende fuck. Jeg ringede for at høre speedline.dk og de siger Ralle har ret at den ikke passer på min scooter så nu må jeg bruge tid og betale for at sende den tilbage til dem og vente endnu længere på at få min scooter ud at køre igen.
    Næste gang så lad lige være med at åbne ædespalten når ikke du ved hvad du snakker om tak!


  • #21   20. feb 2016 Haha som om du har købt den uds. Så lig det op så jeg kan se du har købt den uds. Eller tag og luk røven fucking tegning

  • #22   20. feb 2016 Nu skriver han det er på vej med posten, hvis du prøver at læse og forstå Kasper..
    - Så mon ikke han bestilte det igår?

    Kasper, der er vidst ingen tvivl hvem der er tegningen her i tråden hva? smiley

    Bliv nu ikke så aggressiv, bare fordi det gik op for dig, du selv er præcis den type du skriver du hader.. smiley
    - Man kan jo ikke vide alt vel? smiley


  • #23   20. feb 2016 Så må han da sende et billede af den kvitering han har fået når han har købt den undstødningen . Ellers har manden da intet og brokke sig over

  • #25   20. feb 2016 Kasper jeg tvivler på han vil bruge mere unødig tid på dig..
    Hvorfor skulle han lægge et billede op med adresse osv?
    - Hvad skulle han dog få ud af det?

    Claus, jeg beklager hvis jeg måske lod mig rive lidt med smiley
    - Syntes dog jeg har behersket mig smiley


  • #26   20. feb 2016 Han behøs da heller ikke og sende sin Andresse han kan da bare ligge et billede op som man får der inde når man har bestilt pakken. Så man kan se der står nu er din pakke sendt eller hvad det nu er der står bagefter. For at bevise han har købt den uds. For ellers forstår jeg ikke hvad han brokker sig. Kan godt forstå manden er sur over det hvis han har købt den uds. Men hvis han ikke engang har bestilt den kan jeg ikke se hvad der er og brokke sig over

  • #27   20. feb 2016 Han skrev igår kl. 12 han ville købe sådan en, hvad skulle han dog vinde ved at lyve?

  • #28   20. feb 2016 Ja men derfor det ikke sikkert han har købt den. Den er jo ikke meget længer end at jeg har taget fejl og tager jeg gerne til mig. Men vil bare gerne se bevis på manden har købt den uds ellers har han jo intet og brokke sig over

  • #29   20. feb 2016 gutter ta nu og luk den her, kasper du tog fejl og ralle havde ret, vi har indset det. og desuden fucker i opslaget op med jeres diskution ta den over besked smiley

Kommentér på:
Jog R udstødning.

Annonce