{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
760 visninger | Oprettet:

Speedfight 2 Vario {{forumTopicSubject}}

Hey alle, er lidt i tvivl om hvilken tun-vario jeg skal vælge..
Har brug for lidt flere kræfter i maskinen så jeg tænkte på, at købe en ny variomatik. Hvilken en vil i anbefale og vil det overhovedet give noget når jeg kun har pillet skiven? Den bliver målt til 51 på en vejmåler ud af lige vej men regner med, at fjerne begrænsningen i udstødningen,
Giver det noget med en ny vario? Håber der er nogen der ved det..

På forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Speedfight 2 Vario

Annonce