{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
472 visninger | Oprettet:

Andreas H
Andreas H
Tilmeldt:
1. maj 2014
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

Bedre optræk?? {{forumTopicSubject}}

Jeg har en Sym, som jeg lige har skiftet udstødning og cylinder og stempel på. Det er nøjagtigt samme setup som før, Giannelli GO og Naraku standard 50 cc. Før kørte den 70 km/t og havde et fantastisk optræk. Nu køre den 10-15 km/t når jeg skal op af en bakke. Nogen idé til hvordan jeg får bedre optræk uden at pille for meget ved topfarten? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bedre optræk??
  • #1   1. maj 2014 lettere ruller smiley

  • Andreas H
    Andreas H Tilmeldt:
    maj 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #2   1. maj 2014 Har allerede 5,2g ruller mens standard er 8,5. Hvis de bliver meget mindre, kører den ikke særlig stærk smiley

  • #3   1. maj 2014 Er alt det samme som du har montereret?
    Hvorfor så skifte til nyt?

    Noget må da være forandret, siden den ikke yder bedre ang optræk, Kører den stadig 70 på toppen?


    mvh


  • #4   1. maj 2014 Kan ikke helt forstå hvorfor du skifter til det samme som sad på før, men 4,7 grams ruller, får man et sygt optræk og du beholder topfarten, men når du nu skriver at den køre 10-15km/t op ad bakke, undre det mig lidt..

    prøv at tjekke om der evt skulle være en utæthed et sted, hvor den muligvis kan få falsk luft, for det kan godt have noget at sige, så trækker den ikke som den skal. smiley


  • Andreas H
    Andreas H Tilmeldt:
    maj 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #5   1. maj 2014 Skiftede cylinder fordi jeg var bange for at jeg ville knække boltene oppe i den til den da jeg skulle skifte den gamle udstødning som var komplet rusten og gennemsmadret

  • Andreas H
    Andreas H Tilmeldt:
    maj 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #6   1. maj 2014 Tak for svarende, fandt ud af at olien fra da jeg satte cylinderen i nok ikke var brændt helt af, selvom jeg havde kørt den godt varm efter jeg satte den i. Men det største problem var nok min nye bremsekaliber, da klodserne nok ikke var helt slidt på plads, uanset hva det var, så køre den som før nu smiley

  • #7   1. maj 2014 Det var jo altid noget, det er altid godt når det køre smiley


Kommentér på:
Bedre optræk??

Annonce