Tuning af Honda SFX {{forumTopicSubject}}
Hej Drenge
Jeg skal til at starte et projekt der på en SFX blok, og ville høre lidt om folks erfaringer dermed.
Pt. har jeg indkøbt følgende til projektet:
- 49,00 mm Italy racing cylinderkit (80 ccm)
- Polini vario
- Forstærket koblingsklokke.
- Ombygget Rustfri knæk udstødning fra mineralli motor.
- Forstærket rem
- Kundo Racing krumtap 15000 rpm.
- Nye krumtaps lejer simmeringe, pakninger etc.
- Ubegrænset CDI
- Stort sportsfilter
Jeg regner yderligere at købe:
- Dobbeltmembran racing indsugning.
- Indsugningen opbygges ved at de to motorblok dele drejes i forhold til hinanden så cylinderen ligger vandret. Derudover flyttes indsugningen til bagsiden af blokken. Der fræses ny indsugning i blokken, og den gamle lukkes af.
- Evt. gearing.
- Større karburator - her ved jeg ikke om det skal være. Tænker i en 28 mm dellorto, men ved ikke om den er for stor. Jeg tænker kun i maksimal effekt!
- Måske noget innerrotor??
Andre ideer til dette projekt er velkomne?? !!
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Tuning af Honda SFX